Proč ty obavy?
Všichni se bojí magie, jejího zneužití, ach proč, ptám se proč?
Proč je magie stále zakazována a tajena?
Magie není dobrá ani zlá, je jenom nástoj, a mezi námi, pokud bych chtěl škodit (ale jánechci), vyberu si nástroj jednosušší, oheň, nůž, cokoliv! Pokud všichni varují před magií a snaží se jí zakazovat, proč nezakáží prodej zapalovačů a zápalek, seker, pil, nožů?
Jak je možné že každá svéprávná dospělá osoba může mít řidičský průkaz, a vlastnit automobil, když jedním automobilem lze zabít zároveň i několik desítek osob. Přestaňme se magie bát a využvejme ji – k dobru!
Eurik
Archiv komentářů pro tento článek:
2001-04-15 15:25:55 Re: Proč ty obavy?
Euriku, vezmu to zkratka - BINGO !!!!
saille
2001-04-15 18:39:10 Re: Proč ty obavy?
Mystím že je to pravda,protože magie je jenom nástroj.Vlastně magie uškodit nemůže, protože vše se člověku vrátí a tomu co bylo uškozeno se vyrovná karma. Ale je také pravda, že magie je posvátná nauka a neměla by se nikdy zneužít.
mart4
2001-04-18 15:18:08 Re: Proč ty obavy?
Magii bohužel zneužít lze. Satanisti jsou toho živým důkazem (parodují křesťanství a praktikují při tom magii otřesným způsobem). Co se týče karmy - nejsem příliš upjatý na východní mystiku, a Keltové a wiccani ve své magii slovo karma neužívají - pokud tím myslíš, že to obohatí tvou Duši, pak souhlasím.
Eurik Druid (autor článku)
2001-04-18 15:19:43 Re: Proč ty obavy?
My si prostě rozumět budeme, viď :-)))
Eurik druid (autor článku)
2001-04-18 15:19:47 Re: Proč ty obavy?
My si prostě rozumět budeme, viď :-)))
Eurik Druid (autor článku)
2001-04-18 15:26:47 Re: Proč ty obavy?
To víš že jo, ty hlupáčku.
2001-04-18 15:30:17 Re: Proč ty obavy?
To víš že jo. Ale já máločemu rozumím, víš, hlupáčku?
2001-04-23 13:37:32 Re: Proč ty obavy?
Zeptej se Papeže, třeba ti odpoví.
2001-04-25 23:07:23 Re: Proč ty obavy?
Ty skutecne nevis? To Ti neverim. Bud si jen hrajes s hracickami - potom bych Ti veril tenhle vyrok (ackoliv uznavam ze ma urcite opodstatneni) a nebo to pises jen jako provokaci.....
Proc nelze? Protoze Moc korumpuje. Nic vic, nic min... Muzes mit kolik chces dobrych predsevzeti, casem se proste rozplynou jako ty co si davas k vanocum ze prestanes kourit....
Proc nelze? Protoze at se snazis jak chces udelat dobrou vec tak sama podstata do toho zaseje male seminko, ktere casem dozraje a vse obrati podle sveho..... Vcetne leceni temito vecmi....
Ariael
2001-04-30 14:37:51 Re: Proč ty obavy?
Protoze kdyby ji umelo vic lidi, tak by z toho opadla ta aura tajemnosti, ukazalo by se ,ze vetsina magu vubec nic neumi, chopili by se toho schopni lide... a za chvili by to byla jenom dalsi oblast lidskeho vedeni, kam clovek, pokud nema vysokoskolsky diplom na prestizni universite v podstate nemuze vkrocit, aniz by se mu vyzmali...
Cehoz naprosta vetsina lidi, kteri se ted vydavaji za magiky, neni absolutne schopna. Proto tolik tajnosti a utajovani.
To je jeden pohled na vec.
Ten druhy spociva v tom, ze profanovani meni samotnou podstatu magie. Pokud nektere veci neudrzis v malem okruhu zasvecencu, zacnou se menit a tak, jak jsou formulovany, zanikaji.
snop
2001-05-02 21:18:07 Re: Proč ty obavy?
TOHLE NEBYLO ODE MNE DRUIDE, VÍŠ, ŽE BYCH TĚ NIKDY TAKTO NENAZVALA !
saille
2001-05-07 16:12:31 Re: Proč ty obavy?
Trochu nachápu smysl komentáře. Cílem článku je dokázat, že jsou jednodušší způsoby jak škodit, a méně účinné způsoby jak léčit a pomáhat. Proto se využití Bílé magie jeví jako pozitivum pro každého. Vydejme se cestou kultu Wicca!
DRUID
2001-05-07 16:13:38 Re: Proč ty obavy?
Vím, drahá přítelkyně, vím, neboj :-))))
DRUID
2001-05-09 12:11:46 Re: Proč ty obavy?
Magie utajována? Obavy z Magie – kde, v čem a proč?
- Magie dnes není naprosto vůbec utajována... Prostředků, pokud je hledáš, a berlí je všude dostatek, ba dokonce přebytek!
- Ale ona ta opravdová Magie je v něčem úplně jiném, proto je nezneužitelná.... a vstup do jejích bran je střežen tím samotným, který do její brány chce vstoupit..., resp. chceš-li býti mágem, ty sám chráníš vstup do zasvěcení a je ti dáno tolik, kolik si sám odhalíš a jen tolik, na kolik si troufáš...
2001-05-09 12:28:29 Re: Proč ty obavy?
Magie utajována? Obavy z Magie – kde, v čem a proč?
- Magie dnes není naprosto vůbec utajována... Prostředků, pokud je hledáš, a berlí je všude dostatek, ba dokonce přebytek! - Ale ona ta opravdová Magie je v něčem úplně jiném, proto je nezneužitelná.... a vstup do jejích bran je střežen tím samotným, který do její brány chce vstoupit..., resp. chceš-li býti mágem, ty sám chráníš vstup do jejich bran zasvěcení a je ti dáno tolik, na kolik se cítíš, na kolik si troufáš a jen tolik kolik žádáš...
Sight
2001-05-09 14:45:56 Re: Proč ty obavy?
Euriku, máš zcela pravdu. Je to asi strach z nového a neznámého, co konzervativce děsí. Nikdo z léčitelů nebrojí proti klasické medicíně, ale mnoho nelékařů žádá zákaz léčitelů, přestože o jejich metodách nic nevědí. A tak je to se vším...
Marie
2001-05-26 19:10:08 Re: Proč ty obavy?
Co dodat???
Máš prostě pravdu.
DRUID
2001-06-25 20:57:55 Re: Proč ty obavy?
Plně s tebou souhlasím, co se týče nástroje ale nemohu s tebou souhlasit ( alespoň si to myslím ) co se týče využití a praktikování magie, tedy to ubohé rozlišování na dobro a zlo. Ne, jsou věci, které se mi líbí a které mi pomohou, tedy i zabití múže být dobrem a věci které mi škodí. To je můj názor. Regie Satanas.
2001-07-03 21:23:13 Re: Proč ty obavy?
Mily brachu, pise ti zaryta satanistka. je mi lito, ze ses zatim setkal jen s pseudosatanisty a nepochopil myslenku teto cirkve.My prece nepouzivame magii k zabijeni zvirat a malych deti ci panen!Pouzivame ji k dosahnuti a podpore nasich cilu, ale to ty delas taky, ne? A.
2001-07-21 20:34:18 Re: Proč ty obavy?
Noscere,audere,....
Pratele, proc se zde bavite o svych obavach z magie, a jejiho zneuziti, kdyz ji svym spusobem dnes zneuziva kazdy zacinajici mag. Myslim, ze diky mnoha zdrojum informaci se dokonce s magii dnes nedela nic jineho nez zneuzivani(az na nekolik malo jedincu). A priznavam, ze i ja ji dost casto zneuzivam pro sve vlastni cile(dost nechutne). Ale jinak absolutne souhlasim, ze se magie neda rozdelovat na dobrou a zlou.
D,D
Denethor
2001-07-22 20:30:46 Re: Proč ty obavy?
Milá satanistko,jsi opět jen součástí uhlé sekty, satana si vymysleli lidé. Existuje pouze kladná a
záporná síla a energie. Jinak to nebylo a nebude, pojem Bůh a Satan je lidský - církevní který je pojmenován takto, aby lide snáze pochopili, je to
jenom berlička. Zrovna tak magie, ani dobrá ani zlá pouze jenom je taková k jakému cíli ji chybující lidé použijí. Zajímej se o pojem Vesmírné inteligence, která je všeobsahující a je
v ní vše, je tvořivá je v ní i dobro i zlo, prostě
je. Kdo zde na internetu blábolí o magii ap. tak
toho moc neumí, protože, kdo něco umí, je v pozadí
a pracuje, pozoruje a nevytahuje se. Ahoj Tvůj přítel. / Věř že vím o čem píšu /.
2001-07-22 22:12:44 Re: Proč ty obavy?
Ja tě chci podpořit sama se o magii hodně zajímám
a vím že když se někde na veřejnosti řekne
" Zajímám se o magii a učím se ji "
Okamžitě to způsobí veliký rozruch a hned po několika dnech co jsem magii poznala tak jsem se naučila že o ní se nejde bavit stejně jako o tom že se učím češtinu a to mi vadí hodně vadí .
2.měsíce jsem chodila do školy s holkou která se taky snaží poznat magii a jen náhodou jsme se potkaly ,tušily jsme to ,ale bály jsme se zeptat,jedna druhé teť nelitujeme a společně jsme velmi silné . !LIDI NEBOJTE SE MAGIE A ZAJÍMEJTE SE O NI!!! Gabriela.Gsx
2001-07-22 22:15:09 Re: Proč ty obavy?
Jo jo jo jo jo jo jo jo jo jo jo jo jo jo jo jo jooo jo jo jo jo
2001-09-03 20:55:46 Re: Proč ty obavy?
Pane Euriku ,
ač si to nepřejete velice si Vás vážím ale musím Vám odporovat nemyslím se že se jedná o to že se někdo snaží magii zakázat spíše bych řekla že ji nikdo nezná a všichni se jí bojí ...
... Kata
Gabrielagsx
2002-05-06 09:54:22 Re: Proč ty obavy?
hmmm jsem na techto strankach poprve, jako clovek ktery se magii nezabyva a nevi jestli tomu verit me to velmi zaujalo. Prosim o nejaka pomocna voditka. Typy na vhodne knihy, ritualy.. Ani nevim jestli muj dotaz neni urazejici nebo nepatricny, v tomto pripade se omlouvam. velblouda@seznam.cz
2002-07-11 20:24:26 Re: Proč ty obavy?
Už delší dobu Tě Euriku pozoruji. Tvá slova mají hloubku. Jsi jeden z mála talentovaných. Jsi jeden z těch, které teď magie potřebuje nejvíc- snažíš se na ni lidi upozornit, ale nenásilně, snažíš se, aby magií neškodoli, ale nenutíš je.
To, co děláš, děláš opravdu dobře.
Chani
Chani
2002-08-02 20:13:23 Re: Proč ty obavy?
Zajímavé, že jsi začal mluvit o něčem, čemu nejspíše ve skutečnosti ani nerozumíš. Zaprvé, jak zde již bylo řečeno, magie není určena, samotní druidové taje svého učení také nevykládali na potkání. Věřmi, neboť i já jsem druid, a ty samotný by jsi to měl tak vědět nejlépe. Zadruhé, magie není jen nějakým nástrojem, o němž se nedá říci, že nežije, že to, co je podstatou kouzel, ať již černé či přírodní magie je jen obyčejná věc, kterou člověk dokáže využít. Magii musíš chápat, jako jakousi schránku či nadstavbu démonického světa, jenž se za tímto pojmenováním skrývá. Finnbennach
2002-11-16 21:50:03 Re: Proč ty obavy?
Zdravím Euriku, nech magii těm kteří o ni mají zájem. Ten kdo v sobě cítí pro ni skolony tak se ji bát nebube a cestu si k ni vždy najde. A ti ostatní........ hmmmm nemá cenu ji někomu vnucovat, když nemá o ni zájem nebo v ní nevěří. Jsme rozdílní lidé a máme rozdílné názory. Magie je v podstatě neutrální forma energie, jen my lidé ji dáváme určitý náboj a tím ji tak zvaně rozdělujeme na černou či bílou.
Lide se magie možná bojí i proto že : černá magie se přetváruje a vydává se za bílou - proto aby ziskala lidi. Je jednoduší být zlý než dobrý.
A bílá se tváří jako černá proto aby lidé v ní zbytečně neštouraly. Každý magii vyuzije posvém ať tak nebo jinak.Toto je jen takový malý postřech co se o magii také trochu zajímám. Zdraví Merlinek
Views: 31