Vzduch

Čakanie na Zmenu

Ten kto je uznáva tmu viac ako svetlo,nemôže nikdy uzrieť pravdu. Bol som na zlej strane,ale bol som zachránení Vyššou mocou. Zlo Vám bude nahovárať vždy len zle a preto nemôžte správne pochopiť a vidieť Pravé dobro a zlo. To je predsa logické.Únik z tohto kruhu má každý v sebe-je to slobodný výber. Vždy máme na výber. Dobro od zla rozoznáme tak,že Dobro sa nám len ponúka a hovorí že to môžem,kým Zlo nás pokúša a hovorí že to musím. Pozor na všetky naše vyjadrované pocity-vytvárame pozitívne a negatívne. Dobro a zlo, hlavne vypúšťané z človeka,môžme rozoznať pomocou každého jedného svojho zmyslu.

A teraz niečo jedinečné. Zlo na Zemi sa dá v pohode poraziť! Stačí uveriť tomuto: VERÍM ŽE ZLO NA ZEMI POMINULO A NÁŠ PÁN ZVÍŤAZIL. Ak tomuto v Duchu uveríte chodte najprv za svojími blízkymi a povedzte im to do očí, ak nezapochybujete Vy,nezapochybuje ani druhý človek,aj ked tomu nebude chcieť spočatku uveriť a bude sa zbytočne negatívne brániť. Čím je bližšie človek pri Svetle, tým rýchlejšie uverí. Pravdu do slov dostanete od Ducha Pravdy-Ducha Svetého a strach už vo Vás nebude. Cesta k dosiahnutiu takejto jednoznačnej viery môže viesť cez vetu-Verím že sa mi nič zlé nestane.

Ak by sa našiel silný človek vo viere, ktorý by uveril v Pravdu, že diabol je smrť a preto je mŕtvy, Verím, že by od neho zlý Duch odstúpil a dotyčný by zachránil nielen seba, ale mohol by presvedčiť aj ostatných o tomto.Kto uverí bude zachránení. Keby sa toto rozšírilo po svete tak sme konečne na vyššom stupni chápania.Diabol ešte svet neovláda, lebo by ho už dávno zničil. Musíte pochopiť len jednu Vec-Všetko je to teraz len o Dobre a Zle. To je úplný základ tohto systému. Diabol vládne strachom, ktorého je v tomto svete žial vela, ale takisto je v diablovi nekonečný strach že prehrá.Diabol nemá žiadnu výhovorku a klamstvo aby mohol vyvrátiť svoju smrť. Len my ho tu umelo držíme.

Ak by sa táto Viera rozšírila po Zemi tak uverenie pre ostatných by bolo stále lahšie a lahšie.BOH má len odvahu,vieru, nádej, lásku.diabol strach, utrpenie, samotu, beznádej, nič pravdivé a večný smútok.diabol roztrhol Večnosť a vytvoril medzeru pomocou času. My sme práve v tejto medzere a tu sa rozhodujeme či vo večnosti padneme na tú správnu stranu.Či na stranu Života,či smrti.

Na strane Života máš na výber Všetko dobré a na strane smrti nemáš žiadny výber. Po Apokalypse by k uvereniu že Zlo pominulo bolo prišlo tak či tak, teda v prípade ak to niekto prežije. Apokalypsa bude strašná,aby si to ludia mohli konečne uvedomiť. Ale môžme jej predísť,lebo ludstvo je už znovu na dosť vysokej urovni v chápaní Duchovna a teda pripravené na prechod na čistú Jednotu. Náboženstvo a veda by mali kráčať spolu.To sú dva základné dary-Láska a Poznanie. Čas sa napĺňa.

Každý rok bude žial ťažší a horší. Zlo získava velkú prevahu vo Svete. Ak sa chcete zmeniť,tak najvyšší čas. Kto sa nechce MENIŤ k lepšiemu, ten bude stále viac ovládaný a zaplavovaný bahnom. Meniť sa k lepšiemu je ťažké, ale dýchať bahno okolo nás je 100-krát horšie,lebo nemáte ani nádej,že sa to môže zmeniť k lepšiemu.

Musíte začať od seba.

TERAZ JE ČAS

drogo


Archiv komentářů pro tento článek:

2003-02-26 21:52:06 Re: Čakanie na Zmenu
Mas pravdu ,ale bohuzel vzdy za urcite casove obdoby se na Zemi obevi clovek jenz ma tento vyvoj zhatit - velice zjednodusene receno posel temnot.Clovek vetsinou abnormalne schopny s neuveritelnym charisma a velkou magickou a duchovni silou srocujici k sobe jine jemu podobne - staci se jen podivat do minulosti.
Myslim ,ze uz mnoho casu nezbyva.
STRAZCE

2003-02-28 10:05:49 poďme na to!
Dokedy ešte budeme musieť počúvať blúznenie apokalyptických hláv? Dokedy sa nás niekto bude snažiť presvedčovať o tom, že situácia je práve dnes kritická a naliehavá? Už váš majster hovoril: >>Amen pravím vám: Jsou někteří z stojících tuto, kteříž neokusí smrti, až i uzří Syna člověka, přicházejícího v království svém.>logickosti>Zlo Vám bude nahovárať vždy len zle a preto nemôžte správne pochopiť a vidieť Pravé dobro a zlo>Musíte pochopiť len jednu Vec...> Musíte začať od seba.<< je mi jasné, na ktorej strane tohto systému stojí :)
Vibro

2003-02-28 10:09:27 Poďme na to, po druhý krát
Komentár v plnom znení ešte raz:
Dokedy ešte budeme musieť počúvať blúznenie apokalyptických hláv? Dokedy sa nás niekto bude snažiť presvedčovať o tom, že situácia je práve dnes kritická a naliehavá? Už váš majster hovoril: *Amen pravím vám: Jsou někteří z stojících tuto, kteříž neokusí smrti, až i uzří Syna člověka, přicházejícího v království svém.* (Matúš 16:28). V kútiku duše sme dúfali, že únavné horlenie o približujúcom sa konci pominie po prelome tisícročí, ale niektorí ľudia sa stále ešte nevymanili z kúzla prastarej knihy, ktorú nám nalievajú do hláv tí, čo sa najkŕčovitejšie držia odumierajúcich tradícií.
Prvotné rozhorčenie, ktoré ma vždy pochytí keď čítam takéto manicheistické zvratky strieda pobavenie nad vervou mladého kazateľa, ktorý nás presviedča o *logickosti* pravého dobra a zla (aké je to nepravé dobro?) a obdarúva nás duchaplnými perlami typu: *Zlo Vám bude nahovárať vždy len zle a preto nemôžte správne pochopiť a vidieť Pravé dobro a zlo*. Vysvetľuje nám podstatu zla a dobra a hoci samozrejme dobro na konci zvíťazí, my máme jedinečnú šancu. Schizofrénia kresťanstva, ktorá hovorí o nekonečnom dobre a láske nášho stvoriteľa a zároveň o vzrastajúcej moci zla v tomto božom diele neobchádza ani nášho proroka. Ale pozor, tu prichádza nóvum s príchuťou štiplavej herézy: Môžeme predísť apokalypse, keď sa dostatočne uvedomíme. Neviem síce, či si tým nevyslúžime hnev najvyššieho, keď skrížime jeho apokalyptické plány a zničíme diabla svojpomocne, neviem či vôbec takéto myšlienky nehraničia s najťažším hriechom kresťanstva, pýchou, ale v každom prípade som za tento akčný prístup. O to ma viac mrzí keď v záverečnom odseku autor šíri porazenecké reči o tom, že zlo získava veľkú prevahu. Máme ešte vôbec šancu natrhnúť zadok starému rohatému sami, alebo predsa len počkáme na šéfa?
Vráťme sa však ešte k predôležitej myšlienke kázne, ktorú nám autor zvýraznil, aby sme ju náhodou neprehliadli: ***Dobro od zla rozoznáme tak,že Dobro sa nám len ponúka a hovorí že to môžem,kým Zlo nás pokúša a hovorí že to musím.*** Keďže ďalej v texte nám Drogo káže: *Musíte pochopiť len jednu Vec...* a na záver *Musíte začať od seba.* je mi jasné, na ktorej strane tohto systému stojí.
Vibro

2003-02-28 14:29:02 A. Zase si musím rýpnout :o)
Možná máte pravdu a uznávám, že čas je chmurný, ale rozhodně si netroufám vnucovat někomu cokoliv co přišlo z mé hlavy, kdyby tomu tak bylo tak tu již dnes poletují draci a temnota se valí proudy, ale to mi nikdy nepřipadalo děsivé. Je snadné bojovat se zlem venku, ale to co je v nás se tak snadno vymítit nedá a tak jak už jsem již psal pokud se pokusím udělat něco vyloženě dobrého napáchám tím i mnoho zlého. Co mi tedy zbývá? Rozhodně nespasím svět, i když je to krásná myšlenka a zároveň mé přání čelit temnotě, která se už asi dlouho zhromažďuje a někdy na svých toulkách jí dokážu i vidět. To co mi zbývá je věřit, že mám dost sil abych pomáhal svým přátelům a tím sám dosáhl toho k čemu jsem jim pomohl, ke štěstí i kdyby mělo být a že je pomíjívé, pak toto jediné má smysl. K čemu mi je, že budu žít věčně, když se propadnu do samoty a nic zde neuvidím než konec a zkázu. Já jsem byl požehnán darem smrti stejně jako mí blízký a jako vše okolo mne, všemu bude umožněno odejít z tohoto světa a já jsem zde abych zajistil, že třebas jenom já a možná i někdo další bude šťastný. Nemohu pomoci všem, ale i kapka lásky vyvažuje moře hořkosti, které se rozlívá s každým padlím stromem.


2003-02-28 19:40:59 Re: Čakanie na Zmenu-Vibro
Riskujes - mate pekne stranky :_(
Nesdilim presne teze nabirani dle krestanskych predstav ,ale tito poslove existovali a existovat budou nejsou posli nejakeho dabla ,jen a pouze temnoty ,ale ani oni vseho nezmohou i oni jsou omezeni pravidly ,ktere neuznavaji!


2003-02-28 22:55:16 Risk je zisk
Právě nikdo neriskuje vůbec nic, neboť nakonec jsou jsi před Bohem všichni rovni.

To jsi ještě neslyšel, že né...

P.S: Co jsi myslel tím Máte pěkné stránky : _?
P.P.S: Zatím jsem k tomuto článku nenapsal ani čárku a nemslím, že bych tím že něco napíšu nebo né něco riskoval.
FrSlanina

2003-03-01 14:27:03 Re: Risk je zisk
Vibro se myslím podílí na nějakých stránkách ,tak jsem jen chtěl pochválit jejich obsah ,to nemohu pane Slanina?
P.P.S:...tak jsem to nemyslel jen to špatně vyznělo

...... ty si snad děláš srandu s tím ,že jsou si všichni rovni ,ne?


2003-03-01 18:45:33 Lidé jsou jsi rovni jen při Božím soudu...
Nemyslím za života na Zemi to jsi rovni nejsou.

Jsou jsi rovni jen před tou paní s váhama, která každému měří dle jeho činů a né podle toho kolik jsi za života nahrabal peněz.

Lucifer je kníže pekel a je to dobrej padlej anděl, ale je přísnej a spravedlivej....

Egypstká Bohyně spravdelnosti co nosí na rukou egyptský kříž života Ankh...(nebo tak nějak)

Už rozumíš?
FrSlanina

2003-03-02 18:58:31 Re: Čakanie na Zmenu
zlo nikdy nepominulo, ani nikdy nepominie. Môžeš na tieto veci poukázať, ale nikdy niekomu hohoriť o tom čo má spraviť.Každý si to uvedomí až ked sa poučí na vlastných chybách.
mortishasagana

2003-03-02 21:27:56 Re: Poďme na to, po druhý krát
Toto sú moje osobné pohlady na Svet okolo nás.Chápem,že je to zložité na pochopenie.A nech mi radšej nikto neverí,lebo presne tak ako to povedal Vibro,môžem byť na zlej strane.Chcel by som len aby sa ludia zamysleli nad vecami okolo nás a neboli povrchný v chápaní Sveta.Akurát na tvojom mieste Vibro by som neodpisoval rôznych prorokov,ktorí predpovedali budúcnosť.Mnoho z toho čo napísali sa splnilo a ešte sa splní.V súčastnosti je na Svete skutočne vela akože prorokov,ktorí svojimi predpovedami o konci Sveta ludí len klamú.Žiadnemu dátumu o konci Sveta neverím,ale prečo by som mal byť slepý a hluchý k tým čo predpovedali históriu a varujú nás pred pohromami,ktoré nás môžu postihnúť ak sa nezmeníme.Zdá sa Vám,že sa Svet uberá správnym smerom?Mne teda nie...Radšej budem stresovať s Apokalypsou a snažiť sa o zmenu k lepšiemu,ako sedieť na riti a mať veci okolo seba na háku.
drogo

2003-03-02 22:10:35 Re: Čakanie na Zmenu
Rekla si pravdu nikdy nepomine ,ale taky nikdy neziska vladu nad vsim a vsemi.
STRAZCE

2003-03-02 22:24:01 Re: Poďme na to, po druhý krát
Mas pravdu k tomuhle se neda nic dodat.
STRAZCE

2003-03-05 15:24:36 Re:kapka lásky vyvažuje moře hořkosti
kdyby každý z nás pomohl co může, jen svým přátelům a blízkým ,pak by na světě bylo přeci jen o něco lépe ,ale jsou i tací, co vidí jen sebe a pomoc druhým je jim cizí leda tak že by z toho měli osobní užitek.


2003-03-06 17:24:31 Re:kapka lásky vyvažuje moře hořkosti
Jenže i když pomůžeš bližním ke štěstí, vlastně to děláš pro se be, protože když jsou nešťastní jsi nešťastný i ty :o) A.


2003-03-07 04:03:39 samota hledajícího v touze po Dobru
Láska jako symbol dobra stojí sama mimo dobro a zlo ,ten kdo skutečně miluje nehodnotí.
Člověk stojí sám tváří v tvář světu a hodnotám jenž mu svět v každém okamžiku nabízí a má li být k hledanému dobru poctivý ,pak je třeba aby hodnotil jen sám za sebe (striktní dodržování at už jakýchkoli morálních kodexů které není od SRDCE - tohle mi docela připomíná jehovisty jako příklad -nic proti nikomu ,každý máme svůj osud-
,ale v tom světě beze zla kde se všichni na sebe usmívají a nikdo nedělá žádné hlouposti by mě moc dlouho asi žít nebavilo, když by už nebylo o co usilovat ,pro co se nadchnout a za co bojovat. Je to nádherný cíl a sám vněj věřím ,ale možná trochu jinak. )Ono budování Království božího na zemi si spojuji s příslibem věčného života jako práci na celou věčnost ,je zde jeden duchovní zákon který by měl být hlásán možná stejně intenzivně jako volání po odstranění zla : NIC SE NIKDY NEDÁ UDĚLAT POŘÁDNĚ, ALE VŠECHNO SE DÁ UDĚLAT ZNOVU .Jen sám za sebe mohu volit(a nést následky svých činů také sám)a pro to pro co se nadchnu podstoupit zase jen sám se svojí láskou a vůlí cestu k uskutečnění toho a hodnota mého činu - dobro nebo zlo ta se v čase bude možná měnit tak jako se bude měnit svět a jeho hodnoty(nebezpečí hromadně šířených nauk),to co zůstane bude impuls tohoto pohybu touhy po čemsi lepším, dokonalejším a bohulibějším, má snaha a můj pokus mohou přinést bolest mě i mým bližním ,ale tak se odehrává zkušenost. Já mohu věřit že život má smysl, jen tehdy pokud má smysl i omyl tedy i zlo jelikož jsou součástí života ,protože kdybych nevěřil jak bych se mohl upřímě o cokoli kdy pokoušet a jak bych mohl snést to,že nejsem neomylný v tomto boji pokusů za něco lepšího než právě probíhajícího.
Já mohu jen následovat své srdce a jedinou mojí poctivostí a přemáháním se ve jménu své víry v život a jeho smysl mi je to ŽE vytrvám až do konce ,a tak sklidím plody toho co jsem zasel ,poznám tu hodnotu ,abych se v příštím cyklu stejných chyb vyvaroval a dál pokračoval a třeba celou věčnost budoval Království Boží na Zemi .
Možná ,že se Bůh opravdu po smrti zeptá: Jak moc jsi poznával a jak moc jsi miloval? Na tuto otázku by ten jenž oddělil světlo od tmy ,světlo nazval dnem a tmu nocí, právo měl.
f


Ohodnoť

Views: 13

Napsat komentář