Země

Turinské plátno

Obraz těla na Turínském plátně vznikl OŽEHNUTÍM.

Zkoumání v roce 1978 odhalilo tuto šokující skutečnost.

Obdoba něčeho takového jsou stínové obrazy lidí na zdech Hirošimy. Jsou zde však 2 rozdíly:

1) Na Turínském plátně jsou zasaženy pouze nejvrchnější části vláken, tedy pouze několik setin milimetru na vršku tkaniva. Jde o ožehnutí velmi lehké. Protože nedošlo k spečení vláken, musel být výron energie, který způsobil otisk, velmi krátký (záblesk), nebo přerušovaný.

2) Otisky lidí na zdech Hirošimy vznikly od zdroje, který zářil daleko za nimi a vykreslil tak jen stínové obrysy těl bez vnitřních podrobností. Zde však na látku, v níž bylo tělo zabaleno, se promítla stejnoměrně jak přední, tak i zadní strana těla a to s mnoha vnitřními podrobnostmi. Jiné vysvětlení, než že záření vycházelo z těla samého (jakoby zevnitř), není. Světlo a stíny vznikly dle toho, jak daleko, či blízko byla určitá část těla od látky (temné nejblíže, světlé nejdále) a dokonale to odpovídá způsobu, jak látka byla na těle rozprostřena. To dává otisku zvláštní vlastnost, kterou běžné obrazy nemohou mít: je plasticky rekonstruovatelný.

Jestliže si připustíme otázku, jak je to možné, že 1800 let před vynálezem fotografie vznikla zvláštní tepelná fotografie člověka + jak došlo k výboji či záblesku (nebo zábleskům) energie, jež se vyzářila z mrtvého těla na látku, která byla nahoře a vespod, ožehla do věrné podoby člověka + co to bylo za energii a kde se vzala, pak stojíme před problémem, který nelze vyřešit žádným přirozeným způsobem. Líčení evangelií však dokonale harmonizuje s příběhem zapsaným do plátna (stopy na těle po bičování, trnová koruna, nesení klády kříže, způsob ukřižování: dokonce anatomicky jedině správným způsobem ? přebití hřeby zápěstí, nikoliv dlaně) a pro otisk těla nenacházíme jiné vysvětlení než to, ke kterému lze dospět po analýze velikonočních událostí: tj. že učedníci a evangelia mají pravdu!

Jakkoli je to fantastické pro materialisticky uvažujícího člověka 21. století, musela to být energie vzkříšení, projev Boží moci, která se tehdy zableskla v jeruzalémském hrobě. A od těch dob – obrazně řečeno – září miliónům křesťanů po celém světě. Nebyl by to ani první, ani poslední případ, ať už ve svědectví Bible nebo v osobních svědectvích křesťanů, kdy se Boží moc projevuje takto ?hmotně?: světlem či teplem.

PS

Turínské plátno ? onen pruh lněného plátna dlouhého 435,5 cm a širokého 110 cm – bylo od svého objevení mnohokráte podrobeno zkoumání. Celé skupiny vědců je zkoumali, avšak jejich zjištění byla mnohdy rozporná. Poslední zkoumání (bylo uvedeno dokonce v jednom britském seriálu, který dávala i naše TV) přineslo VĚDECKÝ závěr, že plátno je mladší než 2000 let. (Pro vědce tím problém Turínského plátna skončil.) Zvýraznění slova vědecký není náhodné ? vzkříšení totiž také není vědecké!!! Takže tento kvazi (=vědecký) důkaz (stáří plátna neodpovídá datování ukřižování Ježíše Krista) je vzhledem ke zkoumané problematice irelevantní. Nedivil bych se, kdy se někdy dodatečně přišlo na to, že stáří plátna bylo vědci určeno špatně. Třeba právě s přihlédnutím k energii vzkříšení, která působila na zabalené tělo a tudíž i na samotné plátno. A propo: zázraky také nemají vědecké vysvětlení.

Anonym


Archiv komentářů pro tento článek:

2003-03-27 11:08:17 Re: Obraz těla na Turínském plátně vznikl
Je celkom možné, že táto energia naozaj spôsobila určité zmeny v látke plátna, takže vedci mylne určili vek plátna ako mladší než 2000 rokov. To je naozaj zaujímavá hypotéza.

Ďalšia zaujímavá hypotéza znie, že plátno je skutočne podstatne mladšie, a odtlačená osoba nie je Ježiš Kristus, ale Jakub de Molay, legendárny veľmajster stredovekého rádu Templárov.

Vie o tom niekto niečo viac? Zaujímali by ma ďalšie detaily. Uvítam akékoľvek informácie (nie náboženskú propagandu).

Marian


2003-03-27 12:41:41 Re: Obraz těla na Turínském plátně vznikl
Pokiaľ viem, tak veľmajster templárov bol nakoniec upálený.

Že je plátno mladšie, je záver vedcov, ktorí naposledy skúmali TP. Z akého iného hľadiska než materialistického (vedeckého) mali k tomu skúmaniu pristupovať? Ale k tomuto VEDECKÉMU záveru som sa vyjadril v príspevku úplne jasne a nemám k tomu dodať nič viac než čo bolo uvedené.
Odtlačok na Turínskom plátne koreluje s telom, ktoré nieslo stopy zranení, ako o tom hovorí v prípade Ježiš Krista Nový zákon. Nepripadá ti to podozrivé? Osobne ma prekvapilo, že dokazuje jedine správnú (anatomicky) možnost pribitia rúk ku krížu, aby sa telo na kríži udržalo - teda nie klincami do dlaní, ale do zápestia. Na všetkých zobrazeniach Ukrižovaného sú pritom klince zarazené do dlaní. Žiadne iné zobrazenie (obraz, socha) som nevidel.
Príspevok nebol mienený ako náboženská propaganda, len ponúka čitateľa k premýšľaniu. Podrobnosti zranení tela, ktoré nesie TP sú logické, zhodujú sa s popisom v NZ. Naviac: stopy krvi, ktoré zaznamenalo plátno dokazujú, že TP pokrývalo UŽ MŔTVE TELO!!!!!!!!!!!! To dosť odporuje predpokladu, že mohlo ísť o de Molaya, ktorý skončil upálením.


2003-03-27 14:51:34 Ešte k otázke... de Molay alebo Ježíš (ale iný odsúdený).
V prospech názoru, že totožnosť muža na plátne (jeho odtlačky) s Ježišom Kristom hovoria okolnosti zistené z TP, menovite tieto skutočnosti:
a) urýchlený pohreb
b) tŕňová koruna
c) výraz tváre
d) tajomný charakter odtlačkov (=ich vznik nevysvetliteľný prirodzenou cestou + pozoruhodne dokonalá a detailná zhoda so svedectvom evanjelií).

ad a)nebolo obvyklé, aby ukrižovaný bol riadne pochovaný a zabalený do plátna, čo bol v Izraeli drahý materiál, s použitím aromatických zmesí okolo tela. Pozostatky odsúdencov končily obyčajne v nejakej spoločnej jame alebo boli ponechané napospas divokej zveri, či nanajvýš spálené. Ale, keď už bol pochovaný (išlo teda o niekoho významného), ako to, že nebol umytý a učesaný, čo bolo a je najzákladnejšie ošetrenie tela? Že nebol, to dokazuje nedotknutá krv na tele a vo vlasoch. Niečo tak nelogického vysvetľuje len jedna pomerne neobvyklá okolnosť: veľká časová tieseň, nedostatok času. V prípade Ježiša bol spech pochopitelný - do 18 hodín, kedy sa stmievalo a začínalo sobotné odpočinutie (začiatok židovského dňa nebol totožný s dnešným chápaním = nezačínal ránom), zostávalo potom, čo k večeru šiel Jozef z Arimatie žiadať o mřtve telo, čo Pilát si dal zavolať veliaceho stotníka a čo Jozef opatril plátno a dalšie pohrebné potreby a šiel ku Golgote, možná už len niekoľko desiatok minút. Ježiš, rovnako ako muž z TP, nebol ani ošetrený masťami.

b) Podliatiny a pobodaný alebo poškriabaný vrch hlavy pochádza od tŕňovej koruny, ktorá však nijako nesúvisela s rutinnou procedúrou popravy. Bol to žart, vzniklý v špecifických podmienkach a preto v histórii úplne o ojedinelý. Je skutočne doložená len v tomto jedinom prípade.

c) Výraz tváre je neporovnateľný s predchádzajúcim neľudským utrpením. Odsúdenci na kríži nepodstupovali len nevýslovné utrpenie telesné, ale i duševné. Umierali vyčerpaní, plní beznadeje, zúfalstva a nenávisti k svojmu okoliu, kričali bolesťmi, nadávali okolostojacim, pľuvali na nich, preklínali všetkých a všetko, rúhali sa. Ježišova smrť sa od toho odlišovala až tak, že to malo na vojakov, privyklých takému divadlu veľký účinok a dojem (viď popis v evanjeliách).

ad d) viď úvodný príspevok.


2003-04-01 12:55:05 Leonardo, Turínské plátno a tajemství Mony Lisy
A není náhodou jeden z velmi vydařených podvrhů Leonarda da Vinciho zhotovení Turínského plátna jeho vlastním rukama?

Chceš důkazy. Proč?
a) Leonardo byl největší odborník na optiku a optické efekty své doby.
b) rozbor krve z Turínského plátna prokázal falsifikaci z mnoha chemických látek, které krev jen připomínají.
c) nebyl pro něj problém občůrat carbonovou metodu určení doby vzniku plátna, o které jako vědec a jasnovidec dopředu věděl, že dnes bude velmi populární a né zas tak přesná.
d) Vytříbený smysl pro humor
e) Výsměch církvi svaté, která dokáže dovedně zhotovený podvrh prohlásit za originál.

(Někteří vědátoři prokázali, že do Turinského plátna se zabalil sám Leonardo. Do dnes nechápou proč a jak jen se mohl dopustit tak velkého znesvěcení plátna, do kterého bylo zabaleno Kristovo tělo?)

Smysl pro humor prokazuje i Mona Lisa:
Která skrývá nemnoha tajemství:
- poznáme zde ráj, cestu života, most přes řeku času, který je nutné překročit na cestě za poznáním. Cesta poznáním je bahnitá a nevlídná stejně jako cesta životem.
- poznáme zde telepetii: Na levé straně hlavy komunikace s božským a duchovní světem zpodobněnou jako ráj. Na pravé straně telepatie o problémech lidí kolem nás, které jsem tak přízemní jako jen hlína na obraze může jen být.
- poznáme zde Boha, který nad vším mhouří jedno oko. (Otázka jak dlouho).
- poznáme zde proroctví: To já jsem byl tou Johankou z Arku. To já budu za Francouzké revoluce černovlasou Mlle.Lennormand v tmavých šatech.
- poznáme zde těhotnou královnu Sibylu, která otěhotněla s lišáckým králem Šalamounem a nebylo to žádné znásilnění jen sázka a výmluvnost Šalamounova, která za to mohla.
- poznáme zde Cecílii (Dámu s hranostajem), kterou kromě 2 dalších na obraze maloval jako model spolu se zprávou: To nemanželské dítě, které čeká je moje.

O smylu pro humor svědčí i žluté skvrny v očích Mony Lisy, dle kterých se vědátoři domnívají, že Leonardo měl vysokou hladinu cholesteloru, na kterou by velmi brzo zemřel....

Co dělá Leonardo dnes?
No dobře se baví, a to nejen 1.4.2003.

Sgt.Peppers
MuadDib

2003-04-01 12:57:47 Leonardo, Turínské plátno a tajemství Mony Lisy
A není náhodou jeden z velmi vydařených podvrhů Leonarda da Vinciho zhotovení Turínského plátna jeho vlastním rukama?

Chceš důkazy. Proč?
a) Leonardo byl největší odborník na optiku a optické efekty své doby.
b) rozbor krve z Turínského plátna prokázal falsifikaci z mnoha chemických látek, které krev jen připomínají.
c) nebyl pro něj problém občůrat carbonovou metodu určení doby vzniku plátna, o které jako vědec a jasnovidec dopředu věděl, že dnes bude velmi populární a né zas tak přesná.
d) Vytříbený smysl pro humor
e) Výsměch církvi svaté, která dokáže dovedně zhotovený podvrh prohlásit za originál.

(Někteří vědátoři prokázali, že do Turinského plátna se zabalil sám Leonardo. Do dnes nechápou proč a jak jen se mohl dopustit tak velkého znesvěcení plátna, do kterého bylo zabaleno Kristovo tělo?)

Smysl pro humor prokazuje i Mona Lisa:
Která skrývá nemnoha tajemství:
- poznáme zde ráj, cestu života, most přes řeku času, který je nutné překročit na cestě za poznáním. Cesta poznáním je bahnitá a nevlídná stejně jako cesta životem.
- poznáme zde telepetii: Na levé straně hlavy komunikace s božským a duchovní světem zpodobněnou jako ráj. Na pravé straně telepatie o problémech lidí kolem nás, které jsem tak přízemní jako jen hlína na obraze může jen být.
- poznáme zde Boha, který nad vším mhouří jedno oko. (Otázka jak dlouho).
- poznáme zde proroctví: To já jsem byl tou Johankou z Arku. To já budu za Francouzké revoluce černovlasou Mlle.Lennormand v tmavých šatech.
- poznáme zde těhotnou královnu Sibylu, která otěhotněla s lišáckým králem Šalamounem a nebylo to žádné znásilnění jen sázka a výmluvnost Šalamounova, která za to mohla.
- poznáme zde Cecílii (Dámu s hranostajem), kterou kromě 2 dalších na obraze maloval jako model spolu se zprávou: To nemanželské dítě, které čeká je moje.

O smylu pro humor svědčí i žluté skvrny v očích Mony Lisy, dle kterých se vědátoři domnívají, že Leonardo měl vysokou hladinu cholesteloru, na kterou by velmi brzo zemřel....

Co dělá Leonardo dnes?
No dobře se baví, a to nejen 1.4.2003.

Mahdí
MuadDib

2003-04-01 12:59:17 Smysl pro humor...
Sgt.Peppers hahahaha....Apríl

Vždyť vám říkám, že mám smysl pro humor.
MuadDib

2003-04-01 13:41:25 .... Sgt. Pepper opět dokazuje, že je psychopat.
Už tě vylili z matrix-2001.cz, tak ti chybí obecenstvo a opět opruzuješ.
Myslíš si jak jsi vtipný a přitom jsi pouze trapný primitiv, který nedokáže nic jiného než exhibovat.

Psychopatem jsi byl, psychopatem jsi zůstal.


2003-04-01 13:45:56 Sgt. Pepper opět dokazuje, že je psychopat.
Už tě vylili z matrix-2001.cz, tak ti chybí obecenstvo a opět opruzuješ.
Myslíš si jak jsi vtipný a přitom jsi pouze trapný primitiv, který nedokáže nic jiného než exhibovat.

Psychopatem jsi byl, psychopatem jsi zůstal.


2003-04-01 13:46:34 Sgt. Pepper opět dokazuje, že je psychopat.
Už tě vylili z matrix-2001.cz, tak ti chybí obecenstvo a opět opruzuješ.
Myslíš si jak jsi vtipný a přitom jsi pouze trapný primitiv, který nedokáže nic jiného než exhibovat.

Psychopatem jsi byl, psychopatem jsi zůstal.


2003-04-01 14:05:29 Re: .... Sgt. Pepper opět dokazuje, že je psychopat.
Ty jsi to vůbec nečetl, že né.... psychopatický Romane Pálko. Do které regresní psychoterapie mě pošleš dnes.

Je dne Apríl, tak co tě žere....


2003-04-01 14:06:13 Re: Sgt. Pepper opět dokazuje, že je psychopat.
Ty jsi to vůbec nečetl, že né.... psychopatický Romane Pálko. Do které regresní psychoterapie mě pošleš dnes.

Je dne Apríl, tak co tě žere....


2003-04-01 14:06:42 Re: Sgt. Pepper opět dokazuje, že je psychopat.
Ty jsi to vůbec nečetl, že né.... psychopatický Romane Pálko. Do které regresní psychoterapie mě pošleš dnes.

Je dne Apríl, tak co tě žere....


2003-04-04 19:44:01 Re: Obraz těla na Turínském plátně vznikl
Dobrý den.

Tak tedy k otázce Turínského plátna. Vezměme za předpoklad, že se jedná o pravou památku.

Je pravděpodobné, že obraz Spasitelova těla nevznikl rozkladem (o čemž uvažují vědci), ale působením duševních (psychyckých, mystických) fenoménů. Může jít o odraz astrálního těla, případně o odraz okamžiku VZKŘÍŠENÍ.

Za těchto předpokladů je možné, že božská energie ozářila plátno tak, že stáří je normální uhlíkovou metodou neurčitelné. Je myslím hloupé dokazovat, že např. rokladem nemohlo plátno vzniknout, když rozklad není u Ježíše pokud vím dokázán!

Navíc předmět takovéhoto duchovního významu nemusí být historicky autentický, ale může vznikat několikanásobně znovu.

Vzpomeňme např. čarovného meče Excalibru, který Artuš zlomil v boji s Lancelotem, ale Merlin s jezerní dámou Vivian ho dokázali obnovit! I to je možné vysvětlení nízkého stáří Turínského plátna...

A pokud je otisk pravý zbývaá dodat, že Ježíš nebyl pythagorejec, protože Pythágoras učí: Když vstáváš z prostěradla, sroluj je a znič obtisk těla.

Nenapadají vás nové souvislosti?

S pokorným pozdravem

AREX
AREX

2003-04-05 20:57:11 Re: .... Sgt. Pepper opět dokazuje, že je psychopat.
Sgt. Pepper opět dokazuje, že je psychopat.

Musím dát za pravdu panu Anonymovi.
Já jsem skutečně Sgt.Peppers.

Ale kdo je skutečně Sgt.Peppers. Když né psychopat stále umístěný v psychiatrické léčebně s pevným připojením k internetu.

Sgt.Peppers

P.S: Upřimnou soustrast se Sgt.Pepper a jemu podobnými, co zde nemají od schysofrenie příliš daleko.....
MuadDib

2005-12-01 14:27:40 Re: Obraz těla na Turínském plátně vznikl
nesouhlasímmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhjggggggggggggggggghjkghbhgfgfdfgv


Ohodnoť

Views: 19

Napsat komentář