Země

O upírech dneška

Téma upírů se dá i dnes, možná daleko víc než kdy dřív, pokládat za aktuální. Mnozí chápou důležitost tohoto tématu. Jiní mohou naopak vnímat upírství pověrečně, protože upírství samo bylo použito a vybydleno především americkou kinematografií, jako koneckonců mnohá jiná témata. (Má-li kdo ze čtenářů dojem, že americkou kinematografii haním při každé příležitosti, pak nechť ví, že to činím úmyslně. Americká kinematografie je skutečné zlo. Je to ovšem zlo hloupé jako středověký čert v podání katolického nadšence a proto je lze velmi snadno využít ve vlastní prospěch).

Vážnost fenoménu mi dále nijak nebude bránit v tom, abych jej nepojednala jako školu hrou, neboť tak si snáze uvědomíme, oč tu vlastně běží a s jak obrovským nebezpečím se denně setkáváme, často neschopni jej rozeznat.

Následující stručné shrnutí si však neklade za úkol všeobecné pojednání tématu. Některé projevy upírství jsem pojednala jen náznakem (upír vázaný na místo skrze upíra lidského, zasílání zpráv SMS jako okrajový jev upírství), jiné jsem vynechala zcela, např. nepřímé upírství nebo velmi důležitou skutečnost, že k jevu sssání energie nedochází jen snahou upíra, ale i nepoučeností a donebevolající naivitou oběti.
Vyhladovte upíry!

O upírech

Dej si pozor na upíra
který tvoje srdce svírá.
Ať ve městě nebo v lese
upír k tobě přivine se.

Lidský upír – divná zrůda –
vždy jsi pro něj živná půda.
V cizím městě zůstat toužíš?
Jen upíru místa sloužíš.

Vtíravost je jeho síla, přítulnost je jeho zbroj.
Dotykem se maskuje
Objetím tě oslabí
Polibkem tě vysssaje?..


Upíry, ty poznáš lehce,
k pažím, krku lnou se měkce.
Pak ssají z tebe tiše tvoji sílu
dají-li ti v tvé vlastní lži víru.

Sladkých slov či slibů se pranic neštítí
když tě snovou bezbranného do sítí.
Pochopí tě, milují tě, rozumí ti?
Ano, to jsou malá očka jejich sítí!

Vtíravost je jejich síla, přítulnost je jejich zbroj.
Dotykem se maskují
Objetím tě oslabí
Polibkem tě vysssají?..


Upír muž či upír žena
tvá síla bude rozmělněna.
Dnes jednu část, a zítra druhou žere
tvoje schopnosti a sebevědomí si bere.

Upír bez obětí nic nemá a je slabý,
proto se ssáním přátel tak rád baví.
Jen si všimni: Lituje se, přehrává,
jenom bere – nedává.

Vtíravost je jeho síla, přítulnost je jeho zbroj.
Dotykem se maskuje
Objetím tě oslabí
Polibkem tě vysssaje?..


Ten kdo tíhne k objímání, muckání a dotýkání
často jenom lásku shání
aniž by ji uměl dát
na pravdu si chce s tebou hrát ? chachá…..

(tvá povolnost mu radost dává,
tvá důvěřivost rozesmává)


by posílil své útroby
Jen odmítni! A uvidíš, jak se rozzlobí!

Protože? Vtíravost je jeho síla, přítulnost je jeho zbroj.
Dotykem se maskuje
Objetím tě oslabí
Polibkem tě vysssaje?..

Brno, 4.7. 2001 a Nový Jimramov 15.7. 2001

Zuzana Antares


Archiv komentářů pro tento článek:

2001-07-25 21:46:24 Re: O upírech dneška
Zuzano, hezky jste to napsala.
Jde o vážnou věc, mnohem komplikovanější, tudíž vážnější, spí-li nebo bdí-li kolem další lidé ve vztahu k řečenému.

Další problém: nákaza.


2001-07-26 09:48:50 Re: O upírech dneška
Něco na tom je, něco se mi nezdá.
Ale před pár dny se mi stala taková příhoda. Upír ležel, byl milý, volal, prosil, vedl úlisné řeči, sliboval, chtěl pošimrat, hladit, dát pusu, chtěl odvázat. Vždycky když jsem zavřela dveře, hned zas volal drsným hlasem pojď ke mně. Do noci. A pak zas od čtyř hodin. Kolem spali nevinní. Prosila jsem ho ať toho nechá, byla velmi přísná, nevšímavá, nic platno, ani po dobrém, ani po zlém. Pořád drsným hlasem volal: Pojď ke mně. Jsi moje. Nakazil tak jednoho už ne nevinného, také pak volal, i když slabým hlasem.
O co mi hlavně šlo? Ochránit nevinné od psychické nákazy vzduchem.
Jak to dopadlo? Rozhodla jsem se nad ránem. Nebudu chránit nevinné. Řekla jsem mu: jestli budeš až do slunce svitu zticha, přijdu převázat tvé rány, které sis při zmítání se v úlisných prosbách způsobil. Budeš-li ještě volat, už nepřijdu.
Bylo ticho, zvolna přicházel den.
Začal svým křaplavým hlasem volat: Pojď se mně ty moje milá.
Nepřišla jsem, pochopila jsem že opravdu nevinní se nenakazí a když, vyléčí se, nechala jsem ho vyřvat do ztráty hlasu, nešla jsem se už podívat, jestli spí.
On sám se vysssál.



2001-07-26 12:50:26 Re: O upírech dneška
Energetický parazitizmus upírů způsobuje jak problémy zdravotní, tak i choroby duše. Kamarádka vlivem působení upíra zkončila na onkologii. Upíra poznáš podle toho, že si připoutává lidi - to je podstatou a pravdou o upírství a až teprve je vycucá, tak je pohodí. To co popisuješ ty je dětská hra - buďto jste si na něco hráli oba anebo ty přeháníš. To nemá s upírem nic společnýho. A že se upír vycucá sám je hezká fantazie ale nejde to.


2001-07-26 15:45:29 Re: O upírech dneška
Maličko přeháním, ale jen maličko.
Ale možná to byl jen nakaženej odpadek od těch, co ho tam připoutali, ovšem možná on nakazil nejdřív je a někdo jiný jeho.
Pokud je upír úplně jiný druh a vyznačuje se zdravím, pak tento případ není případ upíra, pouze má takové znaky a je možná chemická změna, což je jediná pomoc před pseudonakažením ostatních.



2001-07-27 12:58:43 Re: O upírech dneška
Slova. Jsou to vše slova umně spletená jako pavučina, která tě chytí stejně jako úpír a výsledek je stejný. tato poznámka platí pro poslední komentáře. Pozor moucho!


2001-07-27 16:22:03 Re: O upírech dneška
Vampýrům nebo jak tady píšeš upírům se taky mění aura. Namísto vejčitého protáhlého tvaru se rozšiřuje a získává nepravidelný tvar, rozpláclý jako koláč. A je bezbarvá. U obětí se aura otevírá směrem nahoru a dolů, vypadá jako dva na sebe položené trychtýře a je špinavě hnědošedá - to souvisí s nákazou vampyrismem.
Sigurd

2001-07-27 16:27:03 Re: O upírech dneška
Ten předchozí příspěvek jsi psala taky ty? Nebo jste četli stejnou knížku? 🙂 Se spánkem a bděním nemá vampyrismus nic společného.
Sigurd

2001-07-27 18:17:43 Re: O upírech dneška
Je to dobrý...
Ale co proti takovým upírům vlastně pomáhá?
Česnek to asi nebude, co? 😀
Daimon

2001-07-27 19:02:55 Oj úpír, kde mešká?
Tak už to vypadá, a reakce to podporují, že tohle léto tu bude ve znamení vampyrismu. Tak teda jo, když už to muší bejt, tak pořádně.

Olšové kolíky naostřit a do ulic!
Zničit to ďáblovo plémě!
Pochodně do rukou, bude to mocný pochod!
Tolik nás sužovali - teď jim to oplatíme!

Co to zase krákám? Já jen že pokud si ten článek přečte průměrný pitomec (a jako obvykle jej nepochopí), rozpoutá se v odborných kruzích hon na čar... eh, pardon, na upíry. Fakt se na to těšim (8>>>

Kde bych si na tu bandu bláznů jenom mohl k sebeobraně pořídit Van Helsingovu protiupírskou sadu, nevíte? Možná by je kolík v břiše přesvědčil, že tyhle metody platí nejen na upíry. A nebo taky ne.

To jste se tedy vyznamenala, Zuzanko.
Hawran

2001-07-27 20:04:51 Re: O upírech dneška
...mě by spíš zajímalo, co urychlí rekonvalescenzi oběti. Někde jsem četla, že je to ČERVENÁ ŘEPA 🙂
Doelma

2001-07-27 23:18:40 Re: O upírech dneška
Koukam ze spousta lidi nema nic lepsiho na praci nez vymyslet dalsi hony na stiny.....

p.s. k textu
Vtíravost je jeho síla, přítulnost je jeho zbroj.
Dotykem se maskuje
Objetím tě oslabí
Polibkem tě vysssaje…..

urcite patri jeste to ze nejlepsim maskovanim je obcasne vyvolavani prave takovych lovu na nic.....
Ariael

2001-07-27 23:58:58 Re: O upírech dneška
Dík za názor.

Spaní či bdění upírů a osob okolo - no, nevím, asi je to vysoká magie, do níž jsem zatím nepronikla. Ale dal by se v této souvislosti pojednat problém lykantropie. Vlkodlactví je archaičtějším jevem než upírství.


Problém nákazy ... co třeba toto:

Ať svítí den či je doba noci ztemnělé
vždy může upír obnažit skryté tvé svízele.
Středobod světa z drobné tvé šmouhy na svědomí učiní
když zasutou tvou vzpomínkou ti duši rozdrásanou pošpiní.

Pohřbeny v tvé osobnosti
dosud byly zlé vlastnosti.
Proč nemohou dál spát?

Teď komplex nedostačnosti
tvojí zhouby rád se zhostí!!!
A upír je rád.


Bratra sestru k sobě má
a teď mohou škodit dva.



Zuzana Antares

2001-07-28 00:12:16 Re: O upírech dneška
Muchomůrka zelená
podlomí ti kolena.
Kdo nechce mít slabost v kolenou,
proto nejí muchomůrku zelenou.

A s upíry je to analogické:

Upír saje tvoji sílu
a v hlavě ti dělá díru.
Nechceš v hlavě díru mít?
Vyhni se upírům - budeš fit.
Zuzana Antares

2001-07-28 00:30:21 Re: O upírech dneška
Poučení pro všechny upíry, kteří už nechtějí upíry být a pro všechny jejich oběti, které se nechtějí upíry stát

Najdi ve své mysli řád
a tím zastavíš svůj pád.
Najdi cíle ve svém žití
pak nemusíš z druhých týti.

Poučení pro všechny upíry, kteří chtějí upíry zůstat a pro všechny jejich oběti, které se chtějí upíry stát

Démonu služ,
sám sobě dluž!
Lásku haň,
touhu raň!
Jinak soucit zničí
to co v tobě klíčí.

Zuzana Antares

2001-07-28 00:44:54 Re: Oj úpír, kde mešká?
Bohužel pane Hawrane. Už to tak vypadá, že budete mít pravdu.

Kdo svoji pýchu neztiší
jen ztěží slova uslyší.
Tuší šumy šusty švihy,
šepot v temnotě ho šidí.

Zuzana Antares

2001-07-28 00:52:02 Věnování
Báseň o upírech tímto věnuji Romanovi. Přihlásil se jako první.
A koneckonců si ji zaslouží, protože mne nepřímo inspiroval. Ale slib mi, chlape, že příště dotáhneme do konce i ty vlkodlaky a ghouly !!!!

Zuzana Antares

2001-07-28 03:47:13 Re: Věnování
Díky za věnování!
Báseň o upírech je super a sotva jsem jí přečetl, věděl jsem, že ji musím mít úplně a jen pro sebe. :-))
Ale abych pravdu přiznal, ostatní tvoje komentáře a odpovědi mě uchvátily také... 😀
Ro

2001-07-28 11:28:11 Re: O upírech dneška
Mám dobrou zprávu.Včera jsem do toho zvláštního domu jela zas. Můj upír se polepšil. Ale nevím, jestli tam byly nějaké červené skvrny nebo stopy chemie, nestačila jsem si všimnout, protože až do rána volal nevinný. Tak to vzalo všechno slušnej obrat.


2001-07-28 11:29:35 Re: O upírech dneška
Ty jsi pavučina.


2001-07-28 11:49:20 Re: O upírech dneška
Aaa! A máme ho tu. Upír!
Thrym


2001-07-28 15:02:24 Re: O upírech dneška
Vem si řepu pavučino.


2001-07-28 20:03:26 Re: O upírech dneška
Do řepy můžeš dostat, úpíre!


2001-07-28 22:33:00 Re: O upírech dneška
HA HA HA pavučino, nemění se ti aura?


2001-07-29 12:27:19 Re: O upírech dneška
Milý Hawrane,
jen se podívejte na tuto část diskuze! Je možné, že si článek přečetl nějaký ten průměrný pitomec a bude teď honit upíry s kolíkem olšovým a kulkami stříbrnými. (Koneckonců najít viníka vlastní špatné situace, osočit jej, a pak zranit či zabít je typickou potřebou průměrného pitomce - tak co bychom chtěli, že).
Ale není to stejné či takřka rovnocenné zlo jako slovní průjmy pod tímto příspěvkem!? I to osočování už tu máme... Toť opravdu příkladná ukázka omezenosti!!!
Ani se nedivím, že se autoři pod své výtvory nepodepsali. Já bych se taky styděla.
Zuzana Antares

2001-07-30 14:19:52 Re: O upírech dneška
Kamaradim s upirem a upirkama, teda uz jenom s jednou, ta druha musela pryc, vubec to neslo
kamaradit, foto neni problem, pred rokem
na nich vypadam tak na 50 let.
Energetickeho vampira dostane Vase vule, ted
uz si hraju, taky se dostavil vysledek,
upirce klesl zajem o pratelstvi, zatim vyckava,
jestli klesnu na duchu, aby vyuzila prile-
zitost.
Klasicky upir je samozrejme horsi, a vubec
neni jeden, je to pekna banda, adresa neni
problem, mozna na ne natrefite taky, aspon
pred rokem to byla tutovka.
Neni to Ceska republika, trochu z ruky.
Copak ze ziju? Malem taky ne. Jsem skoro
porad na transfuzce.
Kul a cesnek neni vyskousen, zatim nebylo nutne,
zabrala svecena voda a kriz. Bylo to k nevire
jak se ten upirek kroutil a cukal, a pritom
je to skoro 2 m chlap.
Jejich vysvetleni - co by clovek neudelal
proto, aby byl zdravej, nejlepsi krev decka
nebo panny - Bathoryiva je jejich velky vzor,
stale zdravi a krasa, cistota pul zivota, nic
nedelat, protoze to je ubijejici cinnost, jenom
pestit svoje telo.
Myslite si, ze kdyz to neni u nas, tak to
neexistuje, to snad ne?!
Proc ja?
Lakala mne smrt, strach mi nic nerikal, ale
to je pro mne minulost.
Jak chutna krev? Tepla ujde, ale kdyz to
michali i s Colou, tak to uz mi neslo.
Jak Vas prejde chut na krev, tak jak chut
na drogu, cigaretu, sex....muzes si vybrat,
je to na tobe....
PS:Neni to hec, ani kec, bylo to a urcite
zije dal. Ne kazdej doktor, je ten pravy!
darklife.de


2001-07-30 16:36:12 Re: O upírech dneška
Je úžasné, že jsi se pustil do boje s tak temnou silou jakou zastupují upíři a jim podobná stvoření!
Ale zkus zauvažovat nad tím, zda je to pro tebe výhodné a zda by nebylo lépe se upírům oddat.
Mám pocit z tvého psaní, že tvoje duše je již tak dosti zkoušená a trpící... A ty sám víš, že stálým odporem a bojem ničeho nedosáhneš!
Přiblíž se proto s otevřenou náručí temnotě a klidu, ke kterému se bez tak blížíš. Nač prodlužovat trápení nad únosnou mez?
Temny_Pan

2001-07-30 23:16:22 Děti noci
Četl někdo z vás knihu Děti noci od Dana Simmonse? Doporučuji - nabízí zajímavé konotace.
Viviana

2001-07-30 23:24:45 Re: O upírech dneška
Stačí, že víš že je to upír. Jakmile to víš, tak tvoje psýché tu energii nepustí. Když to nepomůže, musíš si srovnat poměr sil mezi tebou a jím. Upíři jsou v jádru velmi slabí lidé, proto nikdy nemůže takové srovnávání dopadnout ve tvůj neprospěch. To by v tom musela být už hodně solidní magie - a to většinou není.
Viviana

2001-08-01 00:14:15 Re: O upírech dneška
Možná jsem úplný blb, předem mi to promiňte. O upírech jsem četla doopravdy jen pár článků a proto tomu problému nerozumím.
Podle básně, která je ve článku, by každý laik anebo blb, jak chcete, pochopil, že upírem je vlastně jakýkoliv jeho minulý nebo současný přítel, který s ním chce sdílet fyzický kontakt.


2001-08-01 11:33:34 Re: O upírech dneška
Zhruba máš pravdu, akorát že nejde ani tak o kontakt fyzický, jako jde o psychické podlehnutí. Můžeš se fyzicky dotknout celé legie upírů, ale když je do sebe energeticky nepustíš, tak je to jedno.
Jde o psycho-energetický vampyrismus, ne o sání krve, nákaza se děje ovlivněním aury. K energetické výměně dochází mezi všemi lidmi, kteří jsou třeba ve stejné místnosti, jenom někdo toho ale zneužívá.
Už rozumíš?

Sigurd

2001-08-01 11:44:19 Re: O upírech dneška
Nepřeháníte všichni trošku?
Luboš


2001-08-01 18:30:15 Re: O upírech dneška
Rozum promluvil.
Ale takovy lidi, ktery nikdo nikdy nemanipuloval nebo si to nepripusti sou nejstastnejsi.
Sykorka


2001-08-03 12:48:10 Re: O upírech dneška
Upíři opravdu existují. Nedávno jsme měli takový případ na pracovišti. Nastoupil nový zaměstnanec, s koleginí sdílel stejnou kancelář. Vydržela něco přes rok, ruply ji nervy a dala výpověď. Všichni ho nenáviděli, jen se přiblížil, byl to úplný postrach, šel z něj v jeho blízkosti velmi nepříjemný pocit spojený se ztrátou energie a psychózou. Naštěstí už je v důchodu. Kolegině se opět vrátila na původní místo... Hari


2001-08-04 02:40:37 Re: Věnování
Mě když políbí múza - tak prostě řádím a řádím ... 😀
Zuzana Antares

2001-08-04 02:58:24 Re: O upírech dneška
Kdysi jsme byli na jakémsi filmu v kině.
Tenkrát to u nás ještě bylo jiné
a tak před každým filmem ještě dokument promítli.
A ten den co myslím byl krátký film extra ulítlý!
Bylo to taky - jak upíři - na téma zoologie
o novém druhu ropák, co v Severních Čechách žije.

Při pohledu na plátno se lidi zděšeně ptali
jestli je FAKT U NÁS ta děsná krajina, kde ropáky filmovali.

P.S.:
Sykorko, ne vždy musí být ten, kdo manipuluje s druhými, zrovna upír. Může to být jenom vychcánek.

Zuzana Antares

2001-08-04 14:36:46 Re: O upírech dneška
:-)))
Zuzana Antares

2001-08-04 17:15:09 Re: O upírech dneška
Jsem pro - naco bojovat - konečně rozumný názor!


2001-08-06 16:33:25 Re: O upírech dneška
Přece byste nemlátili upíry - jsou to přece taky lidi, ne? :-))


2001-08-06 16:35:23 Re: Děti noci
Musím se přidat s doporučením - ta kniha je opravdu dobrá!


2001-08-25 07:21:15 Re: O upírech dneška
Je to napsane pekne. O Vampyrismus a magii vseobecne jsem se zacal zajimat po schlednuti RPG hry Vampire: the Masquerade. Mnohe z v teto hre uvadenych principu mi prijdou docela logicke, ba dokonce realne. Napriklad toto: Jaky je vas nazor na to jak vznikaji novi upiri? Za a) podle tradice, tj. vysatim upirem se jeho obet stane upirem take; nebo za b) podle V:tM kdy se obetb stane upirem pouze pote co ji upir daruje kapku vlastni krve? Pokud si reknete, ze a) je spravne, pak si musite uvedomit, ze za dobu trvani lidstva, by uz kazdy 3 z nas byl upirem jak se slusi a patri. Mne osobne volba za b) prijde mnohem realnejsi, a to neni jediny priklad kdy se kniha rozchazi s tradici a to co rika kniha zni pravdepodobneji nez to co rika tradice. Navic clovek je tvor hloupy a ve sve neomylnosti se vzdy bude domnivat, ze ten muz co jde proti nemu v noci je clovek a nikdy si nepripusti moznost, ze to je upir slovy: to je jen pohadka na straseni malych deti . Muzete rict, ze upira poznate podle dlouhych spicaku, to muze byt pravda ale nemusi, proc by upir nemohl mit zatahovaci spicaky jako ma kocka drapy, pokud uvidite kocku poprve v zivote, tak reknete ze drapy nema, ale uznate, ze jste se mylili az, kdyz vas skrabne. Takto bych mohl pokracovat dale a dale, ale myslim si, ze hlavni myslanka je vyrcena. To je prozatim vse co mohu k danemu tematu rict.
Ventrue9

2001-09-11 11:26:52 Re: O upírech dneška
K tomu co píšeš viz můj komentář k článku Probuďte se! - tam myslím najdeš odpovědi.

Co si myslíš o hledačích Atlantidy? 🙂
Ale to by byl zase jiný článek, to je fakt - a sem to nepatří.
Zuzana Antares

2001-09-23 13:35:05 Re: O upírech dneška
Chtěla bych se seznámit s nějakým upírem anebo upírkou. Moc toho o nich nevím a podle informací, které se mi donesli nevím, kdo lže a kdo ne, protože každý tvrdí něco jiného. Díky...
Modrooka-rusovlaska

2001-09-25 23:11:42 Re: O upírech dneška
Brzy se potkáme...


2001-10-02 16:38:24 Re: O upírech dneška
Jseš si jistý? :o)
Greylord
Denethor

2001-10-02 16:40:12 Re: O upírech dneška
Tak si myslím, že tak trošku přeháníte. Jste trochu jako malé děti, jež dostali novou(staronovou) hračku na hraní. Ale ono vás to přejde, až se setkáte s realitou.
Denethor

2001-10-17 19:26:23 Re: O upírech dneška
Ahojky...
Tak to je teda bomba. Fakt, jestli upíři existujou a já pevně vřím, že ano, tak je to vážně super. No, já vám nevím lidi. Nemohli by jste mě někdo seznámit s nějakými upíry? Opravdu by m zajímalo, jestli se dá upír nějak rozeznat od normálního člověka a jestli je pravda, to všechno, co se o upírech říká. Třeba, že jsou hodní, kteří pijou jenom krev zvířeat a jestli jsou i ti zlí. Je to vážně super a napište mi prosím někdo
Smolodon

2001-10-22 13:32:11 Re: O upírech dneška
Tak to je fakt príma, trochu mi ta básnička připomíná mého přítele .. že by byl upír ??? Lecos by to možná vysvětlilo ....


2001-10-25 22:10:25 Re: O upírech dneška
Hmmm, tak takove setkani ti ani v nejmensim nepreji, protoze pokud mas schopnosti o kterych nevis a nebo o nich vis a neumis je ovladnout, tak to pro tebe muze byt i nebezpecne, ver, ze mne uz kvuli tomu slo uz parkrat o zvit...
Ventrue9

2001-10-25 22:11:04 Re: O upírech dneška
Hmmm, tak takove setkani ti ani v nejmensim nepreji, protoze pokud mas schopnosti o kterych nevis a nebo o nich vis a neumis je ovladnout, tak to pro tebe muze byt i nebezpecne, ver, ze mne uz kvuli tomu slo uz parkrat o zvit...
Ventrue9

2001-10-30 20:11:57 Re: O upírech dneška
Tak skvěle jsem se dlouho nepobavil. Jenom nevím, jestli mě víc zaujala Zuzanina geniální pravdivá mystifikace (jinak to asi nazvat nelze) nebo příspěvky diskutujících.
Jestli se nemýlím, mají někteří k tématu přímo osobní vztah, hlavně anonymové:-)))
Díky Zuzano
Leoš Smutný, Praha


2001-11-25 17:15:15 Re: O upírech dneška
Nemáš zač děkovat :-))
To se jen tak sešlo.... 😉
Zuzana
Zuzana Antares

2001-12-18 22:20:57 Re: O upírech dneška
Že jsou upíři se dá říct o hodně lidech, každý je jinak upír v jiném smyslu. Já nevím jak si to Zuzano myslela.
Když jsem to četla měla jsem pocit, že tu chybí chat aby se každý mohl vyjádřit lidi to téma zajímalo, protože bylo hodně odpovědí.
Medea krásná


2001-12-18 22:31:06 Re: O upírech dneška
Je to hrozně temný jak ty to píšeš mně to připadá až moc. Já bych nemohla napsat že někdo míchá krev s kolou, asi se něco stalo že.
Nepomáhá na upíry svěcená voda.
Medea krásná


2002-01-01 19:00:35 Re: O upírech dneška
Není důležité, Medeo, jak jsem to myslela já.
Důležité je, jak to pochopíš ty.
Zuzana Antares

2002-01-18 21:27:55 Re: O upírech dneška
Máš na to zajímavý názor.Také si myslím,že upíři mohou mít zatahovací zuby a co říkáš na magii?


2002-03-24 20:15:32 Re: O upírech dneška
Pochybuju, když nemáš moji adresu a nevěřím, že bys měl odvahu
Zrzka

2002-04-10 00:22:21 Re: O upírech dneška
Slysel jsem, ze upirstvi je vic druhu. Chci se ptat na upirstvi energeticke - pry je hodne energetickych upiru, ale ja jsem se jeste s zadnym nesetkal. Je mozne ze to necitim? Jak se ma energeticke upirstvi projevit?


2002-04-30 11:12:58 Re: O upírech dneška
Opravdu pochybuji, že bys takové setkání skutečně chtěla zažít. Ono to není zrovna moc bezpečné, vyslovovat zde takové přání. Některý z upírů by je mohl vzít vážně.


2002-06-07 19:12:20 Re: O upírech dneška
Pěkné, však naivní. Tak trochu Upír,mé jméno
Mám savou ženu,cítím vazbu ,úbytek energie a metody hrůzné,jen abych se zase exponoval pro ni.


2002-06-27 15:30:19 Re: O upírech dneška
Fakt dost husty astrasidelny!!!!!!!!!:-O



2002-06-29 15:18:15 Re: O upírech dneška
Ale copak se to stalo s tim vecnym zivotem?Co se stalo s tim byt naveky mladicky a porad nadherny, plny sily a energie, copak se vam nelibi snit?Copak nikdo z vas nechce zit na veky? Upir , dracula , vsak zname snad vsechny movie jako Svatba s Upiry, Dracula, etc........ copak nikdo z vas neche byt upirem?Ja ano, co bych zato dala............ zivot.
weriska@yahoo.ca


2002-07-25 21:43:06 Re: O upírech dneška
Hmm. Opravdu chceš vidět plnou pravdu. Setkat se s někým z Nás. Opravdu si to přeješ. Máš odvahu podívat se pravdě do očí. Ozvi se jestli te to neodradilo. A jestli neodradilo. Těším se.

Carpe noctum
Hail Tiamat
Demoskinos.
Ecthelion@seznam.cz


2002-08-16 23:32:21 Re: O upírech dneška
A zneužívá toho i nevědomě, nebo pouze vědomě ?


2002-09-11 23:33:07 Re: O upírech dneška
tak hele anonyme, ty ale asi taky nevíš co mluvíš. Upír nejsi-to jsem poznal.Každej upír to pozná. Takovejhlech kecálistů je všude hromada.


2002-10-02 10:06:09 Re: O upírech dneška
ano drobátko naivní....mám jich kolem sebe dost a stačí se projet v tramvaji se starými lidmi ne...ti si sajou energie až dost a navíc stačí jim zauzlovat spojení,ale každý to vidíme drobet jinak,hezký den
Aponina

2002-10-09 02:07:30 Re: O upírech dneška
O upírech je všechno strašidelné. Tak je to dobře.



2002-10-13 02:21:37 Re: O upírech dneška
Některý mladý lidi sajou daleko víc než ty starý. Starej člověk tak ňák ví, že se sebou nic nenadělá, ale mladej chce bejt nejlepší a kolikrát na to nemá. Chlapi i babi, to je jedno, všechny stejný.


2002-10-23 22:11:53 Re: O upírech dneška
Já taky nerad americkou kinematografii!


2002-11-25 16:10:55 Re: O upírech dneška
Píšeš to pěkně, adresa není problém. A když se Tě na ni zeptám? Odpověď nemusí být veřejná, není na Tebe nějaký kontakt? Nezajímá mě věčné mládí a ani krása, jen pravda. Nedá se věřit všemu, co si člověk přečte.Za případnou odpověď díky.


2002-12-13 09:45:02 Re: O upírech dneška
Konečně jsem přišla na to, proč jedna kolegyně zcela otočila. Když šlo všechno podle ní, vše bylo OK. Pak jsem se postavila, už se mi nechtělo jí pořád jenom vycházet vstříc, a najednou po mně štěkla, že ji pomlouvám a konec. A mně se celkem ulevilo....

Jinak NOvý Jimramov je nádherné místo a já už se těším na únor, kdy tam strávím dovolenou :-)))
zlata-holka

2002-12-28 11:58:57 Re: O upírech dneška
Ten dokument sem náhodou viděl..nicméně..takže sou to všechno kecy..ale blázni ste ta jak tak..


2002-12-28 12:02:11 Re: O upírech dneška
Jo, zatahovací zuby, nohy na klíček a křídla v kufříčku..


2002-12-28 12:07:07 Re: O upírech dneška
Aa, já jsem upir, strašlivý, se zatahovacími zoubky, mám místo srdce motor a místo plic katalizátor, místo ledvin nádrž na krevvv! Opravdu mě chceš poznat? Napiš že jo a domluvíme sse, ale nedoporučuju to sám, jsem ssstrašlivý!...........PS:Jediný kdo mě může přemoct je batman!


2003-01-12 22:54:38 Re: O upírech dneška
Nevěř na věčný života ani na krásu upíra. To je demo verze. 🙂
Arianna Krásná


2003-01-12 22:56:57 Re: O upírech dneška
Ještě komplikovanější, než si kdo dokážete představit. Ale daleko horší je, když spí. Když bdí, jsou celkem neškodní.
A v jakém vztahu jste vy?
Arianna Kritická.


2003-01-12 22:59:11 Re: O upírech dneška
Jo děvče blbě vybíráš. Prostě vidíš straky na vrbě a potom se divíš, že místo straky je tam upír.
A míchat krev s Colou - to je barbarství hodné pseudoupíra, raděj to příště nezkoušej.
Arianna Znechucená


2003-01-12 23:00:46 Re: O upírech dneška
Brrrr! Takovýhle zážitek bych teda nechtěla.
Arianna Zděšená


2003-01-12 23:02:25 Re: O upírech dneška
Umlaťte upíra na maděru, rozbijte jej, zničte, umučte. Dejte mu, dobijte je do mrtva.
Arianna Krutá.


2003-01-12 23:03:30 Re: O upírech dneška
Co aura! Mění se mi zuby, třes se, prdelko!
Arianna Zubatá.


2003-01-12 23:04:18 Re: O upírech dneška
Ber kolík a dej mu!
Araianna Bojovná.


2003-01-12 23:05:33 Re: O upírech dneška
A ty si vem mrkev, třasořitko.
Arianna Masožravá.


2003-01-12 23:07:39 Re: O upírech dneška
Rekonvalescence... ty máš teda nápady. Oběť musíą rázným sekem SPROVODIT ZE SVĚTA!
Arianna S Mečem.


2003-01-12 23:10:15 Re: O upírech dneška
Ale kde! Upírem je kdokoliv, kdo ssssaje. Může sát psychicky i fyzicky. Víšššš. žžže i ssssekta je úpír? I tvůj ssstarej je úpír?
Teda moľná...
Arianna Všechnoví.


2003-01-12 23:11:12 Re: O upírech dneška
Přeháníme. Vadí?
Arianna Veselá.


2003-01-12 23:12:42 Re: O upírech dneška
Je, tomu věř! a celou dobu tě saje a cucá.
Arianna Hladová.


2003-01-12 23:19:58 Re: O upírech dneška
Neber to tak vážně. Zuzana to taky nebere vážně.
Arianna Srandovní.


2003-01-12 23:21:10 Re: O upírech dneška
Co kecáš krásná jsem jááááááá!
Arianna Ještě Hezčí.


2003-01-31 20:12:38 Re: O upírech dneška
Trochu zkreslená představa o upírech, ovšem musím přiznat, že se docela povedla. Hezká básnička, hezky sepsaná :-)...
Nicolee



2003-02-20 22:06:44 Re: O upírech dneška
Temnotu vlastně miluju.
Ale na upíry chodím s kolíkem. Zvlášť na některé.


2003-02-20 22:08:57 Re: O upírech dneška
Tak seznamovat byste se všichni chtěli?


2003-05-25 14:16:40 Re: O upírech dneška
Čauky, takže ty znáš upíry, jo? Já taky patřim k tomu málu co na ně věří.Píšeš, že nejsou z ČR, tak odkaď.A jak si se seznámil? Neignoruj to prosimtě, a odpověz mi.Je to pro mě důležitý.Odkuď si? Předem díky za odpověď.
Haydée
Haydée

2003-06-20 22:41:20 Re: O upírech dneška
Nemyslím, že bys byl upír. Spíš mi to připadá, že, jak se říká, moc čumíš na televizi a na film Blade a jemu podobné.


2003-12-18 00:06:44 Re: O upírech dneška
NEBOJTE se. Prijde den kdy krev vas vsech potece ulicemi, jako rozvodnena reka. Noc se rozetre po planete jako horky asfalt. Vy vsichni co v noci spite misto lovu, vy co jeste slysite ten krasny tlukot vlastniho srdce, jste uz mrtvi.BEZCENE jsou vase zivoty. Dulezita je jen vase krev. ta sladka,horka zivouci tekutina co vam proudi v zilach. citim ji az sem. Jste jen potrava. slaba, bezmocna obet. Berete to s humorem, vzdyt sou to jen povery.nikdo kdo ma rozum dnes prece neveri na Upiry. ALE V TOM JE NASE SILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dobrou noc vsem zivim, a dobry lov vsem mrtvim. Pokud citite potrebu mi neco sdelit tak--anttonio@seznam.cz


2004-01-04 00:00:37 Jste dobrá, Zuzano!
A zdá se, že je čím dál míň těch, kteří pochopili prvotní záměr.
Téma upírů se ale zdárně rozrůstá....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
.....o pěkné bláboly.
Sigurd

2004-03-16 06:50:00 Re: O upírech dneška
....co zná se z temných vodse má
k nám rádo pospíchá
a krví tvou se živiti bude.....
zeppelin

2004-04-08 13:33:09 Re: O upírech dneška
upiri dneska jsou velmi umirneni oproti minulosti, takze nevidim nejmensi duvod proc proti nim bojovat. upiri jako narod necini nasi planete zadne zlo - narozdil od lidi. takze si myslim, ze nase mysly by se meli zabyvat dulezitejsimi vecmi, ktere je treba resit (jako reba valka v Iraku)


2004-04-26 21:14:58
Jestli si myslíte ,že upíři neexistujou tak to jste na omylu.I já jsem příkladem toho,že žijeme mezi vámi!Dokud nás nebudete vyhledávat nebudeme útočit!

Simonnetta des Gryeé


2004-04-29 20:51:44 O upírech dneška!
Jen bych chtěla říct,že upíři dneška se velice liší od filmových a knižních předloh.Nejsme takový,jak nás popisují v upírských filmech.A prosím neříkejte nám upíři,ale vampíři to je přesný název.Mnoho lidí si myslí,že toho o nás ví hodně,ale opak jest pravdou:za 1.Nemáme obří tesáky,nespíme v rakvích,na slunce můžeme,ale jen občas,neumíme létat,ani se proměňovat v netopíry.To je tak vše,co jsem vám chtěla říci.





2004-05-06 20:48:08 Re: O upírech dneška
TO je teda pěkně hnusný ! ! ! udělal ti někdy něco nějakej upír nebo jsi ho někdy viděla. neodsuzuj neznámé,každý muže mít svuj názor ale když je to špatnej názor neměl by ho tak hlásat.Zachvíli mužou přijít upíři a říkat vysajte ty lidi a bude to i jejich krédo.Nepouštěj se do předem prohrané války mohlo by se ti to vymstít.Upír je mistická bytost a jako každá bytost musí jíst sto moc hrdí že jste lidé nemužete si někdy připustit že je i něco lepšího a tajemějšího,každý má právo na žití a vše co učiníš špatného proti jiné osobě či tvoru se ti třikrát vrátí zpět,mysli na to až budeš příště něco psát...


2004-05-24 13:43:02 Re:
myslis si vazne ze jsi upir??jak jsi na to prisla???
Thea

2004-05-24 13:44:52 Re: O upírech dneška!
vazne?? myslis ze nespime v rakvich???hmm...mas pravdu, nespime:-)
a myslis ze nam chutan cesnek?? hmm..mas pravdu, nekterym jo...

jak dlouho jsi vampir??
Thea

2004-06-04 20:52:12 Re: O upírech dneška!
Asi tak 50 let!A ty?


2004-06-04 21:01:58 Re: O upírech dneška
Není to takové jako píšeš být nesmrtelná,je to strašný pozorovat jak se všechno kolem mění jen ty zůstáváš pořád stejná.A to co je o nás v těch filmech je blbostn jestli se chceš dozvědět víc napiš na simonaj@email.cz.


2004-07-03 19:54:59 Re: O upírech dneška
Nevíš o tom nic?Tak di do piče kravo blbá.


2004-07-20 21:14:11 Re: O upírech dneška
Ano pojalas mladym srdcem no jsi mladá a nenech se otrávit a vysát. Upíři mají šanci jen když jim dáš šanci a nejen ti (přistoupíš na jejich hru). A ti co tuto oblast pojímají nerozvažně, něvědí jak riskují (komemtátoři).
Světlo a sílu autorce přeje Mistr Had


2005-01-30 03:32:30 Re: O upírech dneška
Nevím jak vy, ale co by jste dělali, kdyby jste si tento úděl nezvolili, žili tady a na jiných místech tisíce let. Viděli zrod a zánik-měnlivost světa a cítili ty roky na své duši? Zkuste si to! Alespoň se zkuste vžít a nesuďte ty, kdo nemohou jinak. Mám taky duši, kde berete tu drzost, že soudíte! Pak se nedivte, že je s vámi zacházeno jako s potravou. Váš život je krátký a nemáte náhled let, abyste pochopili. Učit se stále znovu a přizpůsobovat se době. A ta se mění čím dál rychleji a není to snadné. Zničíte to co neznáte. Vždycky. To jen svědčí o vaší omezenosti.


2005-03-05 21:29:00 Re: O upírech dneška
hmm....... pokud si pamatauju tak v minulosti vse cemu nerozumi nebo je nad jeho chapani rdsi znici .Tak to bylo a tak to bude a s tim nikdo nic neudela protoze se vzdy najdou jedinci , kteri doukazou vyburcovat dav .
Lama.V@seznam.cz



2005-03-27 08:08:15 Re: O upírech dneška
jeden anonym má pravdu, upíři mají šanci jenom tehdy, když jim ji lidé dají. Lidé by snad i mohli s upíry bojovat . . . kdyby nebyli tak omezení. Slabí, neschopní vnímat nezaujatým pohledem věci všední, které poukazují na podstatu lidské duše. A i kdyby-není to vše. Naučit se toho ovládat je nad síly obyčejného člověka . . .

jinak upíry nemá smyls soudit, Anonyme, jsou vznešenější a mocnější než ty.


2005-04-28 14:53:47 Re: odpověď
nazdárek o upíry a vampíry se zajímám už nějaký ten pátek a moc ráda bych se z nějakým seznámila. mým snem je dokonce stát se jedním z vás to ale bohužel asi nepude jestli budes mít zájem se mi ozvat tak na e-mail: VampireA@seznam.cz


2005-05-02 12:54:45 Re: O upírech dneška
A ty si upír?
Ak ano tak sa mi ozvy.Mám záujem o vampirismus a všetko čo súvisí s upírmi.Moj mail: saska.baladova@zoznam.sk


2005-06-07 07:38:23 Re: O upírech dneška
uz sa niekto stretol s tymito tvormy????exzistuju,alebo je to len vyplod ludskej fantazie o niekom kto je podla nix este horsi ako oni sami????neviem....xcela by som sa stretnut s tymito....hmm, ako ix nazvat(ludmi)alebo ako???KTO SU VLASTNE?!da mi niekto odpovede na tieto otyzky a ovela viac otazok ktore sa tykaju upirox?!


2005-07-05 13:21:37 Re: O upírech dneška
Hovoris o normalnych (klasickych upiroch) alebo o
psychickych upiroch ?


2005-08-13 19:07:49 Re: O upírech dneška
Velice působivé.
Můžu se s tebou setkat?
Odepiš.
vavrinovaz@seznam.cz


2005-08-13 19:31:11 Re: O upírech dneška
Mohl bys mi prosím poslat tu adresu?
vavrinovaz@seznam.cz


2005-08-13 20:18:41 Re: O upírech dneška
Nejsem ten, komu jsi to psal,nejsem ani jeden z vás, ale mé vlastní kořeny mě táhnou k temnu,tak se tě ptám, můžeš mi pomoct?

vavrinovaz@seznam.cz



2005-10-20 14:51:46 Re: O upírech dneška
NECHÁPU!!!!!!!!!!!!!


2005-10-20 14:54:31 Re: O upírech dneška
O psychickom upírou


2005-10-20 14:57:13 Re: O upírech dneška
já jsem upír!!!!!!
A přijdu k tobě a vycucnuti krev z tvého krku!!!!
CHa, cha,cha!!!


2005-10-20 15:05:50 Re: O upírech dneška
Jseš pošahanej nebo co? Upíři neexistují!!!!!!



2005-11-02 22:17:11 Re: O upírech dneška
Nákaza vampyrismem???Co to plkáš?!Prober se a nemluv o tom o čem nemáš ani nejmenší potuchy hlupáku!


2005-11-10 20:58:59 Re: O upírech dneška
Ahoj Viviana o upíroch viem toľko ako o futbale.Ale dobre sa to číta. Človek by neveril, že by mohli existovať aj dnes. Možno psychický upíry. Ak by to boli ozajstní tak nech žije cesnek. Mimochodom máš aj svoju WW stránku? Máš dobré rady napr. sviečkove. Ajoj ajka,


2005-12-06 18:32:30 Re: O upírech dneška
Spomenul som si na náš stredoškolský časopis,z bláznivých rokov 60-tych. Vždy sú to svieže dielka tých,ktorý už cítia pach dospelosti,ale ešte ich strach,závisť,nenávisť a hlad nevyssali. ...prekrásna básnička o milovaní nech ostane taká ... bez vysavača.


2006-02-23 02:02:59 Nice blog
Your blog is really very interesting.


2007-03-06 20:53:57 Re: O upírech dneška
Na tom není nic hezkého to mi věř. Víš jaký to je když chceš někoho milovat a nic necitíš??!:-((( Když si myslíš že někoho miluješ a za chvíli zjistíš že nic k tomu člověku necítíš??!! A když si uvědomíš že to je navždy?? A takhle je to pokažde se všemi lidmi:-((
Katka Smutná


2007-03-06 21:19:59 Otázka o úpírech..?
Může vůbec úpír se stát zpátky normálním člověkem? Děkují za odpověď.
lightl@seznam.cz


2008-03-16 21:54:09 O upírech
upiry su ako klasika velmi zaujimamvy!!!


5/5 - (4 votes)

Views: 140

Jeden myslel na “O upírech dneška

Napsat komentář