Skupina čarodějů z Mexica
Tato skupina pochází z Mexica. Žijí v domku na samotě. Nejzvláštnější a nejlegračnější věcí je,že je nikdo nedokáže najít. Nikdo,kdo by do skupiny nepatřil, ze začátku nedokáže určit polohu domu. Jejich učitelem je Don Juan Matese, nagual. Není to žádná sekta, jak by jste si mohli myslet. Jen se učí dávnému učení nazývané sněním. Nazývají se čaroději, ovšem jen pro tak málo slov, které by je vystihly. Mají v sobě tak trochu od všeho. Jsou čaroději, mágy i šamany. Jsou to dvě skupiny. Jedna skupina jsou hledači, ta druhá snivci.
Jejich učení spočívá v tom, že se odnaučí zvykům, které jsme se učili odmala, abychom mohli vidět něco jiného. V mládí jsme prožívali různé věci, které ovšem vystřídaly zážitky, na které si pamatujeme – např. kdo by řekl, že se stíny mohou hýbat? A přeci jsme to v mládí zažili. Dobu, na kterou si už nepamatujeme, překryl čas, kdy jsme si zvykli na materiální svět.
Čarodějové jsou si vědomi toho, jak nás dnešní společnost svazuje. Prvnímu kroku učení říkají rekapitulace. Pak učí nováčky umění, které se ztratilo v době tzv. snění.
Na toto učení je třeba dost energie. Zpočátku jim tedy pomohou ji získat tím, že se vrací zpět v myšlenkách. Navíc je dům postaven tak, že je tam dost energie. Prý se dá i slyšet. Vůbec celý dům doprovází, pro nezasvěcené, různé zvláštní události.
Pomalu je učí zvykat si na nový svět, i když ho známe velice dobře, ale v čase před narozením. Učí se spousty novinek. Vidět energii. Velice zajímavé je, že ji lidi mohou vidět, jako světelnou kouli ve tvaru vejce, i v paprscích. Přesouvat bod snění…
Například my jsme se narodili s umístěným bodem snění na určitém místě. Bod snění určuje druh světa. Oni se učí odbourat zeď zvyklostí a přesunout bod snění do jiného místa,tedy světa. Kombinací je nesčetně.
Když členové skupiny nabyli dostatek energie, uskutečnili tzv. Přechod čarodějů. Nejspíš vám dojde co se odehrálo. Několik let žili v jiném světě.
Jestli vás to zajímá nejlépe bude,když si uděláte vlastní názor přečtením knih. Don Juan řekl každému členu skupiny zvlášť, aby napsali knihu o tom co se naučili, i když to bylo dosud tajné a nesměli o tom mluvit.

Jistě znáte Carlose Castanedu, který do této skupiny také patří. Učí ho Don Juan a je následným nagualem po Donu Juanovi. Nejspíš budete znát jeho sérii knih. Hodně zajímavá je kniha Přechod čarodějů, kterou napsala Taisha Abelarová,k terá líčí svůj příchod do této skupiny.
Snad se vám, jakožto i mně, dostala do rukou kniha Od Florindy Donnerové, která se nazývá Bytí ve snění.
Všechno to jsou zajímavé knihy a díky nim vám o nich ted píšu, protože při jejich čtení jsem se mnohému naučila, i když nesouhlasím se vším co se v nich píše. Ale tak už to bývá.
spexde
Archiv komentářů pro tento článek:
2001-02-16 11:43:39 Re: Skupina čarodějů z Mexica
Moc by mě zajímalo, odkud máš, spexde, tyto informace.
Četl jsem CC, takže nezpochybňuji to, co uvádíš. Jen jsem měl zato, že jak Don Juan, tak CC jsou již mimo tento materiální svět forem (=fyzicky zemřeli).
nehodný
2001-02-16 19:21:27 Re: Skupina čarodějů z Mexica
nehodný:tyhle informace mám z knih,které jsem na konci uvedla.
Oni jsou a nejsou mrtví,záleží natom,jak si to každý přebere!Oni to nazývají Přechod čarodějů.
Když si přečteš ty knihy,tak o nich budeš vědět to samé co já.
spexde
2001-02-16 19:25:30 Re: Skupina čarodějů z Mexica
A nejenom Castaneda a Don Juan opustili tento svět a přešli v jiný.Šla celá skupina,tedy všichni kdo měli dostatek síly.
spexde
2001-02-17 18:33:13 Re: Skupina čarodějů z Mexica
:-)))
A neni v tech knihach CC nahodou napsano ze prave kvuli velmi zvlastni energeticke konfiguraci CC neni mozne dokoncit zakladni ukol skupiny CC (tedy prechod) a tim padem ze CC a jeho skupina zustanou tady?
A mimochodem co se tyce odchodu - bud jdou vsichni nebo nikdo. Jejich archetypy se vzajemne doplnuji a vyvazuji, proto je take hledani jednotlivych clenu venovano tolik pozornosti a presnosti.
Sama mas pristupne jen neco a nebo jsi natolik schopna ze se potrebne atributy jiz vyvazily primo v Tve osobe.... Jinak to asi nepujde....
I kdyz tedy mohu se mylit, treba jsem jen necemu nerozumel....
Ariael
2001-02-17 21:06:38 Re: Skupina čarodějů z Mexica
Ariael:Z knihy od Florindy Donnerové jsem se dočetla,že kvůli pozdnímu příchodu do skupiny musela zůstat v domě spolu asi se dvěmi ženami.
Abych pravdu řekla,celou sérii od CC jsem nepřečetla,takže jsem se nedočetla ani o problému,který se naskytl,při přechodu.Mohlo by být užitečné skontrolova,která kniha vyšla dříve.Pak by jsme se dozvěděli,zda přešli,nebo ne.Domnívám se však,že se přechod už uskutečnil,protože Taisha Abelarová sepsala knihu Přechod čarodějů(bohužel jsem ji nestihla přečíst do konce,takže si nejsem jista!)
spexde
2001-02-17 21:11:13 Re: Skupina čarodějů z Mexica
Ariael:Nevíš,zda-li se mýlíš,protože jsem ti neporozuměla.Můžeš mi to vysvětlit polopatě?:o)
spexde
2001-02-18 11:50:22 Re: Skupina čarodějů z Mexica
Myslim tim to ze CC nemel ctyrnasobnou energetickou konfiguraci jako kazdy klasicky Nagual, ale jen trojnasobnou a proto byl Duchem urcen jako UKONCOVATEL tradice a proto mel take vse sepsat a uvolnit mezi lid. Obecnejsi znalost daneho tematu uz nebyla carodejum nebezpecna protoze uz zadni z tehle linie proste nepokracuji 🙂 Skupina sama je uzavrena a dalsi nevyucuje, protoze jejich vyuku nemuze dokoncit.
Takze dale existuji uz jen ti kdo se ucili z knih a vlastni praxi.
Trojnasobna konfigurace dovoluje poznavat (mozna svym zpusobem jeste vice nez ta klasicka) ale nedovoluje iniciovat noveho Naguala a nedovoluje provest Odchod skupiny - a skupina samozrejme bez sveho Naguala odejit nedokaze....
Ariael
2001-02-18 16:59:41 Re: Skupina čarodějů z Mexica
jo je to skutečně tak mám rád CC a čtu ho pořád moc pěkný článek:o)
Sweat
2001-02-19 19:28:06 Re: Skupina čarodějů z Mexica
Sweat:Dík.Jestli jsi ještě nečetl ty další knihy,tak stojej za přečtení
spexde
2001-02-27 11:56:56 Re: Skupina čarodějů z Mexica
A jak vy vsichni chytrolini vite ze to tak je ? Co kdyz je to uplne jinak ? He ? Teorizovat nas umi celkem dost ne ? Tak neztracejte cas !
2001-03-02 07:17:33 Re: Skupina čarodějů z Mexica
Knizku Prechod carodeju jsem cetl. Povazuji ji za
autenticke svedectvi o skupine carodeju, kteri
navazali na indianske tradice.
2001-09-11 15:29:37 Re: Skupina čarodějů z Mexica
Knížku Přechod čarodějů jsem také četl. Je to velmi autentické a působivé líčení magických praktik bývalých indiánů. Myslím ale, že se jim podařilo dosáhnout jenom části možností, které magie poskytuje zasvěcencům. I tak je to potvrzení o platnosti některých západních ezoterických zkušeností. Je jedno jakými metodami, zda východními, či západními,nebo indiánskými, zasvěcení dosáhneme. Hari.
Views: 27