Vzduch

Energie v našem živote?(upírství)?

Zdravím Vás všechny

Tak k článkům (o upirech) psaných zde na Rituálu jsem se moc nevyjadřoval, protože se tady o to téma moc nezajímám, ale dnes mě napadla jedna myšlenka.
Nebo spíš jsem si na ni vzpomněl 🙂
Většinu tohoto textu jsem čerpal z knihy ?Celestýnské proroctví? a většinu toho nemám ověřeného.
Rovnou k věci.
Lidé, víte co se děje při Vaší hádce, cílených myšlenkách?? Jde jen o energii!

Vše kolem nás je energie, která proudí, mění se, pomáhá (dává události do pohybu). Energii vnímáme podle toho jak vysoký kmitočet má. Někteří z nás(cvikem, snad každý!) jsou schopni vidět energii o větších vibracích, než je naše fyzická forma. Chtěl bych se přímo zaměřit na energii, která je kolem našeho těla. Je to aura. Energie, která zformuje naše myšlenky, pocity, činy do obrazové formy.

Pokud Jí přímo vidíte, tak vidíte, jak se energie při styku s jinou bytostí mění a dochází ke změně, výměně, ukradení Vaší aury! A teď bych chtěl přejít k hlavní myšlence!

Spor

Pokuste si vzpomenout na nějakou Vaši hádku. Jak jste se cítili před ní a jak po ní. Pokud to byla hádka opravdu vážná, dochází k UKRADENÍ části energie Vašeho ?protivníka? (toto slovo jsem zvolil schválně). A ten se pak cítí oslaben ?OKRADEN? o část svého Já. Myslím, že tento pocit znáte. Jde o výhru. Je to opravdu tak. Kdo vyhraje TEN BERE.

Doplňování energie

V Celestynském proroctví se píše o tom, jak si lidé neumí doplňovat svou energii způsobem, kterým by nebrali energii ostatním lidem. A tak používají svá ovládací dramata, kterými se snaží ovládat a získávat. Je jich několik a zmínil bych zde Zastrašovatel (Prudcí lidé) Lituj mě (chudáčku?), rezervovaný, tazatel? Jednodušeji – lidé se snaží získat nějakým způsobem Vaši pozornost a tím získají energii!
Toto je systém, který praktikuje hodně z nás, a tím se zpomaluje náš vývoj, zůstáváme u jedné nevyřešené části.

K oproštění od těchto dramat je rozpoznání našeho vlastního získávání energie. A pak si v kontaktu s lidmi uvědomit, co vlastně děláme. Pak záleží na tom, jak moc chceme s tímto přestat.

Při oproštění od dramat nastane situace, kdy byste si uměli získat energii nějakým jiným způsobem? Jinak asi budou následovat nová dramata. Prosím, uvědomte si, že to děláme nevědomě!

Jak se bránit proti lidem, kteří používají tato dramata?? Je to celkem jednoduché :).

Měli byste rozpoznat drama, které ten člověk hraje a pak nehrát drama jemu doplňující. Každé drama se doplňuje s nějakým jiným. Zastrašovatel – lituj mě, rezervovanost, zastrašovatel?

Poslední část je přímo člověk, který se snaží získat energii. Pokud se podíváte, jaký opravdu je, tak asi uvidíte bytost která má nevědomou potřebu získat energii. Tím že mu Ji pošlete, pomůžete jak jemu, tak i sobě při obraně proti Jeho vloupání. 🙂

A teď bychom se měli vrátit k NÁM upírům? Ptám se – kdo je teď upír??

Z toho, co jsem zde napsal, vyplývá jedno. A to že naše současná společnost je z větší části závislá na okolních lidech?

A proto jen musím potvrdit pravděpodobný fakt, že upíři jsou v módě 🙂

Těším se na myšlenky, které Vás napadly 🙂

Mějte se všichni moc pěkně? Přeji Všem připraveným jejich vytoužené poznání!

Příjemnou noc

Luke


Archiv komentářů pro tento článek:

2001-08-26 08:57:44 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Zajimave, nesporne pravdive a docela nebezpecne.
Mam otazku, co by se stalo, pokud bych nekoho pripravil o vetsinu jeho energie? Pokud by totiz zemrel, byl by to rozhodne projev vampirismu, a pokud by prezil, byl by vampirismus popren, jenze clovek je tvor bazlivy a jeho velmi silny pud sebezachovy nikdy nenecha nikoho oslabit o vetsinu jeho sil, takze pote se objevi otazka, jak to zjistit. Pokud nekdo rekne, ze na zviratech, pak si musi uvedomit, ze pokud je bazlivy clovek, a ze ma pud sebezachovy velmi velky, tak jak pak velky strach musi mit lev kdyz je najeden a spatri cloveka, pravdepodobne utece, nebot utoci jen z hladu nebo obrany - stejne jako ostatni zvirata. A vubec k cemu by lidem byla energie zvireci, pro vetsinu z nich by to bylo popreni jejich zakladnich myslenek zivota jako napr.: Ja jsem clovek a ne zadne spinave zvire a s opici jsem mel neco spolecneho, to ano, ale mnohem mnohem drive. Toto je jeden z duvodu, proc lidske telo nikdy neakceptuje energii zvireci. Lide si neuvedomuji, ze nasi nastupci toto budou rikat o nas a ze nam se to take libit nebude. Ale presto clovek byl, je a nadale zustane zviretem, stejne jako dnesni pes, kocka, krava, nebo lev, a stejne jako oni i on v budoucnu bude mit sve nastupce, dokud zde zivot nezanikne, ale do te doby vsichni budeme zviraty a nic nas udel nezmeni, jedine az si toto uvedomime a vsichni si to priznaji, pak teprve zacnou zvirata komunikovat s nami, protoze oni na to jiz prisli, a snad nezapomenou, jako my... Lehce jsem odbocil od tematu, ale budiz, nako se mi nechtely rucky zastaviti. Prozatim vse.
Ventrue9

2001-08-30 16:26:47 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Je to hezky pokus o vysvetleni lidskych pocitu, ale takhle jednoduche to asi nebude. Kdyz nekdo mluvi o energii, ktera je kolem nas, vzdycky si vzpomenu na teorii eteru, ktera byla ale skutecnou fyzikalni teorii a vyvratil ji az Michelson svym znamym experimentem.
Pokud v tohle nekdo bude verit, neni problem, aby jeho telo zaridilo, aby se po hadce citil spatne. Naopak, pokud si najde nejaky zpusob, jakym svou energii doplnuje, pak to urcite bude take fungovat. Jde asi dost o psychiku, protoze ta cloveka ovlada. Uz Nietsche psal, ze clovek, ktery ma pro co zit, dokaze cokoliv. Kdo opravdu veri a ne jen doufa, ten nema hranic v tom, co chce. Nemyslim ted viru v nejakeho boha, ale presvedceni sama sebe o skutecne situaci. Myslim, ze spousta toho, co vnimame navenek, se totiz odehrava jen v nas (ne-li vsechno). Leckdy clovek verit chce, ale sam sebe podvadi, protoze to tak jen chce citit, ale neciti. Zrejme to ani nejde naucit, a proto tolik lidi neveri, ze neexistuje nemozne.


2001-08-31 19:59:10 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Mas pravdu vse je ve vire...
Luke

2001-09-04 17:16:27 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Víra je věc silná, ale po včerejšku si myslím, že víra může být i nebezpečná a zneužitelná. To je věc na kterou by si měl každý dávat pozor.
Ventrue9

2001-09-04 20:19:46 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Nechtel by jsi to rozvest??
Luke

2001-09-05 07:19:13 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Také bych ráda, aby se to rozvedlo.


2001-09-06 13:47:24 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Promin, zapomnel jsem se minule podepsat. Nechtel jsem nejak strhat Tvuj clanek, jen si myslim, ze je dost odvazny cokoliv popisovat nejakyma energiema nebo necim podobnym. Vsechno muze byt klidne tak, jak si psal, ale stejne pravdepodobny jsou i jine varianty. A my se to NIKDY nedozvime. Presto muzem v neco verit, je to nase pravo. a jen nechapu, proc se lidi snazi porad neco vysvetlovat. Neco chapat nejde, muzem vzit, jak to funguje, a doufat, ze to tak bude i nadale, ale to jak tak vsechno. Necitim to jako bezmocnost, ale naopak. Proc se snazit vysvetlit neco, co nemuze lidsky mozek pochopit. Aspon ted to tak je. Gratuluju vsem osvicenym, co dokazi vse pochopit a vysvetlit. Ja to zatim rozhodne nejsem.

Vinci


2001-09-07 14:10:59 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Nedělám to rád, ale dobrá, rozvedu to. Znám určitou skupinu lidí, kteří na první pohled nejsou ničím vybočující z řad normalních lidí, ale přesto věří, že jsou, či kdysi bývali upíry, tato víra byla u nich natolik silná, že pokaždé (2x) když jsem se pokusil zavést rozhovor na tématiku vampyrismu o který se již dlouho zajímám, tak jeden z těchto dvou upadl do transu, nedýchal, a jen se klepal. Poté jsem musel opustit místnost a teprve poté se probral, pak teprve jsem se směl vrátit. Takto to vypadalo poprvé. Když se to stalo podruhé, pak zase ta druhá osoba, nejprve nebyla schopná žádného pohybu a poté mě napadla, ale pohybovala se při tom silně neohrabaně, a podle svých zkušeností s psychologií vím, že to nemohl hrát. Opět jsem opustil místnost, a vše se vrátilo k normálu, ale nyní se okamžitě po mém návratu tato situace opakovala. Den poté již opět bzlo vše v naprostém pořádku. ... A teď si uvědomte, že pokud někdo bude věřit natolik silně jako tito dva z mého osobního příběhu, který se opravdu stal, a vy o té určité osobě budete vědět v co věří a co jí ve víře škodí a ubližuje, neexistuje tu cesta jak to proti té osobě zneužít?
Ventrue9

2001-09-07 18:34:11 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Ahoj:) Myslim ze urcite veci muzeme vycitit videt nebo zachytit nejakym jinym zpusobem. A o tom jsem psal ja...psal jsem ze lze videt vymenu energii a jen jsem upozornoval lidi aby si uvedomili proc se citi po hadce tak jak se citi...Ale mas pravdu v tom ze i presto ze to nekdo dokaze videt tak to nemusi byt pravda a muze to fungovat uplne jinym zpusobem!Pokud by jsme to chteli pochopit tak...je to nemozne protoze vse souvisi se vsim.A postupne by jsme se dostali k Bohu ktereho nemuzeme pochopit!Hmm ano mas pravdu nemuzeme chapat!
Mejte se pekne:)
Luke
Luke

2001-09-07 18:36:38 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Dekuji ze jsi napsal...
Luke
Luke

2001-09-08 15:01:31 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
A co si o tom myslis, protoze zrovna na tohle by mne zajimal vas nazor.
Ventrue9

2001-09-11 12:11:18 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Ci vuli
Kostta

2001-09-16 14:38:59 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Zatím se měj ty nebo ty.


2002-01-28 22:24:36 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Myslím si,že je to úžasné,ale zároven velice nebezpečné.Vampyrismus mě vždy fascinoval,ale takhle jsem o tom ješně nepřemýšlela.Určitě začnu.
dark

2002-02-08 07:46:43 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Moc guting,davejte tam jeste neco porádnýho.
Diable

2002-07-25 21:13:46 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Vampyrismus tě fascinuje. Četla jsi někdy vampíří spisy. Teprve po přečtení budeš doopravdy fascinována. Ja se zajímam o vampirismus už rok, a to co jsem zjistil je dalekosáhlejší než jsi vůbec představuješ.
Někdy se ozvi. - ecthelion@seznam.cz
Zatím sladce spi..
Hail Tiamat
Carpe Noctum
Demoskinos


2005-12-28 23:54:25 Re: Energie v našem živote…(upírství??)
Zdravím,
Celestýnské proroctví zrovna čtu, energií jsem se snažila zabývat už předtím, ale tato kniha mi tak nějak otevřela nová vrátka někam dál. zarazilo mě to, o čem jsi psal i ty, ted sem se možná vyjádřila špatně, ale... prostě jsem si uvědomila, že je to celé pravda.. Jenže jak tedy normálně komunikovat s druhými lidmi, aniž bych chtěla nad nimi jaksi psychologicky zvítězit, aniž bych jim brala energii?
Inrie

3/5 - (1 vote)

Views: 17

Napsat komentář